Wednesday, October 13, 2010

tHe NeW Me..

hollaaa..
hoh, gitu pembuka kate nye..
lamenye x b'blogging..
sgguh2 aku windu sgt2..
ekceli, nk bgtau je inilah aku yg the latest..
punye la lame aku menyepi...
tau2 je dh gumuks!!!
huhuhu.. gumuk b'sebab ok..
tp xle gemuk sgt.. ok what..
maintain gitu..

me with a new figure..
k, yg ni sbb bj ok.. tu yg nmpk sgt beso..
kenyataannye, idak la beso gini..

kire setahun gak la aku x b'blogging ni..
ye la, kan ada ramai je anasir2 luar yg suka sibuk2 hal org b'banding hal sndiri..
alhamdulillah, life aku much much better..
lg2 nk menunggu kehadiran org br ni..
oh, lupe nk bgtau..
aku dh peknen 7 bln dh..
dijangkakan deliver ujung bln 12 ni..
kot x, jd la baby new year.. :)

hehehehe..
mesti korg sibuk nk tau baby boy ke girl, kan??
masih menjadi rahsia.. (hahahaha.. jahat x aku)
korg teka la sndiri..
aku & hubby x kisah je..
yg penting baby sihat & sempurna..
kan, kan??!!

k la, nnti aku smbg lg eh..
bos aku ni sibuk srh aku bt surat lak..
daaa ~