Wednesday, July 22, 2009

En. Juan Dah Sihat!!

smlm aku 1/2 day, g tgk bdk degil yg demam tue..
xde la smpai x blh bgn..
selesema cket je..
igtkan teruk sgt la..
xpe la, d sbbkan aku tunang yg prihatin lg comel, aku belikn bubur mcd utk dia.. <-- comel kah?.. huhuhuhu..

pastu g farmasi beli ubat selesema..
sian plak aku tgk..
sok.. sek.. sok..sek..
jap2 bersin..

bdk degil yg dh sihat..


pg ni d sbbkan dia dh sihat..
d g keje mcm bese..
tetiba aku dpt call..

him: u, i muntah darah ni..
aku: hah?!! katne?..
him: kat tepi kedai ni.. abis baju i..
aku: g klinik nak??.. (kompom la aku gelabah tahap gaban, kan?)
him: u dtg amik i kat jln kuching.. i x blh drive ni.. keta kang my dad amik..
aku: tp i xtau jln nk g sane.. cane?.. (ok, ms ni dh riso sgt2.. trs rs nk g sane)
him: sayang jugak u kat i eh?..
aku: (dlm ati) what?!! &%$*(@ x suke!!..smpat kenakan aku.. dh sihat mcm ni la.. nyakat aku..
him: gelak mcm haram..
aku: t'kulat2 kat opis serasa mcm nk msk dlm tepon je pastu sekeh dia laju2..

ok, sayang ble dh sihat mule la dtg perangai sengal dia tue..
bongek tul.. suke nau nyakat aku..
pg2 lg aku dh kena..
siot je.. pang kang..

haih, tp tue la yg aku sayang..
tu gak la yg m'ceriakn hari2 ku..