Monday, July 20, 2009

It's ShoPPiNg TiMe..

last weekend, aku dgn sayang masih lg dlm mood m'cari brg hantaran..
dh 2 minggu b'turut2, kitorg dok beli brg2..
dh katenye MEGA SALE CARNIVAL!!.. ape lagi, shopping time!!
kali ni smpat la nk bgtau apa yg aku beli..
last 2 weeks, dh beli beg utk aku & sepersalinan utk sayang..
so, sabtu ari tue, g beli perfume set utk aku & sayang plak..
g kat OU je.. malas nk g jauh2..
bese la sayang tue.. jem la, ssh parking la..
mencik aku..

x kisah la janji dpt apa yg di cari..
survey pun survey, kitorg decide cari kat jaya jusco je..
aku mmg dh ada perfume yg aku suke..
so, senang je trs g kat booth yg nak..
xyah sibuk2 nk try, test power sume..


perfume set utk sayang..
aku belikan emporio armani diamonds..
bau best.. aku suke!..
sayang pun suke bau dia.. so amik je la..
.
.
.
yg bwh ni utk aku plak..


sayang belikan aku salvatore ferragamo charms..
dia sgt suke bau perfume ni..
geram katenye.. <-- aku lak yg seram..

pas siap beli perfume sume..
trs g survey kasut plak..
tp xde plak yg berkenan di hati..
utk lelaki lain la, xde beza pun..
mcm pmpuan ni ada byk design..
plak tue skang tgh femes jenis gladiator shoes..
kalo ko x tau cane ghupe gladiator shoes nih?..
ko scroll ke bwh.. ada aku tepek tue..

ni la dia..
blh ko imagine aku letak ats dulang hntaran kasut mcm ni??
huh, mcm dh nmpk2 dh mak aku bebel2 kalo beli kasut ni..
mmg cantik, dh tue mmg trend skang ni..
tp xkan la aku nk letak dlm hantaran, kan?..
gler x kena konsep..
lgpun aku kawen thn dpn, tkt beli skang dh outdated plak..
so, aku decide nnti2 la beli..
maybe beli kasut sayamg je dulu..
k la, nnti kalo smpat aku cte lg progress persiapan kitorg..
byk btl nk bt nie.. wpun ms masih byk lg..
pening2... phew~..
xpe, slow2, janji x kelam kabut nnti..
till the next stori mori..
daaa..