Wednesday, September 9, 2009

Asik2 psl mkn je.. sabo je la di bln2 pose ni..

cte makan lg..
aduyai, asik2 telan air liur je aku smbil ngapdet..
serasa sume yg ada ats meja ni pun nmpk sedap..


ahad lepas, aku & sayang ke Sunway..
tgh dok fkr2 nk berbuka kat mane..
tetiba shano blh roger lak tnye kat mane ada buffet yg best..
aku trs la ajak dia join kitorg berbuka..
setelah puas pusing2 cr tmpat, kitorg decide mkn thai food je..
dh lame x mkn thai food..

ni la restoran t'plih.. Thai Thai Restaurant..
ewahh, mcm msk contest la plak.. huhuhuh..
restoran ni ada wat promotion sempena bln ramadhan plak..
RM 185++ for 4-5 pax..
ok la tue..
ada set A & B..
sume sedap2.. kitorg pilih set A..
Set A ada Spring Rolls, Deep Fried Chilli Karoupa, Seafood Tom Yam, Kangkong Goreng Belacan, Ayam Goreng Tepung bergajus, Telur Dadar yang ada udang, air sirap bandung & desert adalah air cendol & nangka..

deco kat cni sgt cntk..
sgt la menyejukkan mata memandang..

spring roll @ popiah..
sedap woo..


ye, org ini sgt suke spoilkan gambo aku...


tom yam yg best..
t'pejam2 mata aku ms hirup kuah dia..
suke sgt..
ikan kerapu yg digoreng garing..
ms ikan ni smpai, t'kejut aku..
ikan blh berdiri..
ni kire mcm ikan msk 3 rase la..
sedap & crunchy..
blh cube..


shano & feruz..
couple yg join kitorg berbuka..
feruz tue nk bertolak ke jepun soknye selama 2 bln lbh..
sian shano tggal sorg2..
sabo ye..
x lame 2 bln tue...

k la, nnti aku ngapdet lg..
daaa...