Wednesday, September 9, 2009

Makan Busat @ Seoul Bulgogi..

lmbt sgguh aku ngapdet cte nie..
maap la ye..
bln pose ni, internet d buke hanye utk 1/2 jam..
br je aku upload pic, dh abis time dh..
kecik ati tul..
bongek!!.. kedekut nau nk bg gune internet..
sabo je la..

ekceli aku nk cte psl g berbuke pose dgn besfren aku..
huh, last month punye cte nie..
xpe la ye.. janji aku ngapdet..
kitorg berbuka kat seoul bulgogi, plaza pantai..
yg bestnye sume ada..
aku, koreen, djet, chepa & maria..
sgt sonok sbb dh lame x lepak ramai2 mcm nie..
windu sgt2..

aku tibe awal kat sane sbb dr opis kan..
demi nk mengelakkan jam, aku trs ke plaza pantai..
lg2 plak aku xtau jalan..
takut sesat kang, mmg x smpai la aku..
bebudak ni sume pakat amik cuti so diorg b'sopping sakan kat mid valley dulu..
maria yg last smpai sbb dia dr jauh, KLIA..
amik ko.. jem mcm harem..

ini la port berbuka pose kitorg..
kat cni mkn adalah secara buffet..
sorg dlm RM 43.32..
affordable la sbb byk choice..
ada western, bubur, nasi2, kuih muih, agar2, buah2an, fresh seafood, segala jenis daging & ikan, sume jenis bebola, eskem..
konsep mknan adalah steamboat & BBQ..
mmg superb..


ya, inilah mknan yg kitorg amik..
sib la meja x berapa beso..
kalo x, mau la kitorg tmbh lg mknan..
burok lantak tul..

ini la BBQ yg d msk sndiri..
sumenya dh marinade.. tggl bako je..
tgh2 tue, tomyam..
so blh la ko rebus apa yg ko nak..
aksi puas dpt mkn byk...
yg paling kanan tue yg kuat makan..
ya ampun, bik!
pergh.. meja mcm di langgar garuda..
gler la bersepah mknan..

yeay, hepi!!
cket punye seksa nk amik gambo ni..
byk kali setting phone..
lg best, org yg pkai henpon kamera cntk xde battery la plak..
lenkali, sila charge phone, ok...
pinggan yg t'kapar setelah puas melantak..
huhhuhu..

saki baki yg tggal..
dh larat dh nk abiskan..

ada eskem yg bermacam perisa..
tp sbbkan perut memasing dh full, maka kitorg share je..

sperti bese, chepa akan sponsor kek..
yummy2.. tp sayang kitorg x larat nk mkn dh..
share sepotong ramai2..
bibik hepi dpt kek..
huh, bibik kalo bab makan mmg dia suka la sgt..
sblm kepulangan..
mari lah bergambo ramai2..

chepa, koreen & aku..

smpat la kitorg kerahkan pekerja kat c2, tlg amikkan gambo..

luv this pitcha so much!!
thanx gals..
really have a good time together!!