Tuesday, August 11, 2009

Perjumpaan Warga Damai..

sori la weyh..
lmbt nau aku ngapdet..
cte mggu lepas ni..
achik dh cte pun..
xpe la.. aku nk cte gak..

khamis lepas ada perjumpaan warga damai..
wpun aku x dok damai tp kali ni aku dpt join skali..
ye la, selalunye aku xde..
diorg je lepak best2..
cian aku.. sob.. sob.. sob.. ** sila simpati..

perjmpaan @ persidangan bermula jam 8.30pm di Ani Sup..
smpai2 je achik dh sedia menanti..
x lame pastu, fida & KRZ pun smpai gak..
wah, sgt windu sama buah atiku.. cik patin & apiki..
tetiba t'kejut tgk apiki dh beso..
sgt pndai dia.. comel sgt2..

smpat korg posing ye.. cik patin tgh khusyuk main henpon achik yg dh msk longkang tue.. huhuhuh..
patin, ada bau x?.. miahahaha.. lariksss...


rs amik muke aku je.. tp yg kat blkg tu pun sibuk nk enterprem..

huh, siyesnye muke..

ntah apa la yg diborak tue??.. sgt serius nampaknye..

makanan aku mlm tue.. kuey teow kungfu.. sedap!!

makanan kami.. penuh meja..
perjumpaan berjalan sehinnga ke pukul 10pm..
pastu tetiba rs mcm boring la plak..
xde entertainment..
so, kami pun grak ke McDonalds..
lebih sejuk & nyaman..
kasik apiki & patin main kat playground dlm tue..
lepak2 lg smpai kul 11.30pm..
then, kami pun pulang..