Thursday, August 20, 2009

Why It Happened To Me??!!!


Ari ni aku x b’mud best..
Btl2 down gler ari ni..
Mcm2 benda aku fkr..
Apa yg patut & x patut di buat..
Kenapa la d saat2 ni br aku rs sume nie..

Kdg2 aku t’fkr, btl ke sume org deserve a 2nd chance??
Mcmane plak kalo dia lgsg x appreciate peluang yg d beri??
Perlu kah aku sentiasa menjadi seorg yg memaafkan??
Tp smpai ble??
Apakah hati aku x punya perasaan??
Aku bkn robot, bkn patung perhiasan..
Aku punye hati & perasaan..
Wpun aku sentiasa hepi, tp x b’makna hati aku pun begitu…

Terlalu byk yg aku smpan..
Dan ari ni ia sudah bernanah..
Ubat??.. masih adakah ubat utk hati ku ini??
Aku sntiasa beralah, sntiasa memberikn peluang..
Tp knape tiada yg m’hargainye???
Apakah aku ni tiada makna??

Tp aku tau stiap dugaan yg diberikan..
Pasti ada hikmah di sebaliknye..
Mana la tau Allah nk beri aku sesuatu yg lebh indah..
Aku pasrah jika ini sudah ketentuan-Nya..
Siapa lah aku utk menolaknye..
Aku cume insan kerdil yg tidak punya apa..

Aku tahu..
Keluarga & rakan2 akan sentiasa memberikan sokongan..
Semoga aku tabah menghadapinye..
Kerana aku telah mencuba sebaik mungkin & sepenuh dayaku..
Kini, aku redha..
Tiada kate yg dpt menggambarkan perasaan ku d saat ini..

Ya Allah..
Kau berikan lah kekuatan untukku..
Bersama hadirnye Ramadhan yang mulia..

Amin..