Friday, February 27, 2009

++ Bergelar Internal Auditor ++

br sempat nk ngapdet..
maklum la.. x psl2 je kena g training..
huh, leceh tul..
awal2 thn lg dh kena g training bagai..
training ape?.. meh aku khaborkan..
nmpk tue.. training internal auditor.. so pasni aku adalah internal auditor company.. training 2 hari lak tue.. buhsan weh.. tp nk wat cane, kang byk bunyik, kena show cause lak.. x pepasal jek kang..

nmpk name aku tue.. siap highlite, ok?..

semangat seorg internal auditor.. layak kah?.. muahahaha..

mcm bese la.. MD mesti b'ucap nye.. company nye training kan.. nk xnk ko tadah je la telinga tue..

seramai 24 org yg t'pilih.. ni antara yg hadir..

the trainer.. En Latiff..

aku yg tegar m'dgr.. huh, ms ni rs nk dok bwh meja je.. ngantok siot..

badge & card yg perlu dbawa ke mana2 ko pg..

mkn tgh hr yg x brp best.. lauk pauk mmg best.. taste kureng..

sijil yg aku terima.. maka sah la aku bergelar internal auditor.. 10 mac dh start audit.. adeh!! byk nau job scope aku kat cnie..
sonok ke keje jd auditor ni?
aku pun xtau..
tggu je la pas audit nnti..
kalo aku meroyan tue, maknenye x best la tue.. muahahaha..