Wednesday, February 4, 2009

Mari Berfutsal..

jumaat yg lps ada game futsal..
aku idak la main.. sayang yg main..
saje bdk keicar team, keicar fren & stn main futsal..
blh mengeratkan silaturrahim gitu.. ewah!!!
tp memandangkan adik aku, alif ada blk cuti, aku ajak dia skali..
sgt soka dia dpt main futsal..
dh tentu la tue game feberet dia..

game start dlm kul 11am..
aku tiba agak lewat gak la..
sbb kena g amik kasut futsal kat member aku..
alif leh x bwk blk kasut dia lak..
smpai2 trs g cr sayang dulu..
wah, sgt semangat bermain...
huhuhu..
tapi x lama pastue.. jeng..jeng..jeng..


pitcha agak x chantek ok.. sori..
ni la ctenye.. aku br igt nk tgk skill sayang... br 5 min dia msk dh kena tackle.. alahai, kesian dia.. siap kena papah kuar.. mule la ngerang sakit.. muke tahan sakit la tue..

sayang & jawa.. kenapa nama dia jawa?.. aku pun xtau.. sbb dia jawa kot..

masa rehat.. adik aku tggu turn nk msk blk..

wah, sgt sonok achik dgn dai gelakkan fizi..

sesi mengurut.. sian sayang.. kena lak tang accident dulu.. mmg sakit la, kan..

adik aku.. setelah abis game.. ada mcm muka aku x?..
game abis dlm kul 1am lbh..
pastu trs kitorg blk umah..
smpai umah kena bandage kaki sayang dulu..
sbb dh bengkak..
jln pun dh terhencut2..
cian dia..
lenkali main elok2, k..