Wednesday, February 11, 2009

Our 1st Pitcha..

kat blog achik ada attach 1st pic dia dgn biebo..
aku pun nk tnjk gak 1st pic aku dgn sayang..
aku jmpe sayang blk on 27/9/2007..
ms tue bln pose..
jmpe blk???!!!!
mesti korg pelik, kan?
actually kitorg ni dh lame knl..
'bout 5 years tp lost contact ats sbb2 tertentu...
bln 9 2007 jmpe semula setelah sekian lama..
jmpe katne?... mesti korg nk tau, kan?.. cebuk je.. hahahaha..
kat fwenster lor..
hahahaah..
alaa... mcm jejak kasih gak la..
huhuuhhuhu...
x sangka gak, jmpe blk leh jd couple lak..
muahahaha..
ntah, tetiba leh serasi lak.. pelik gak..
ish, mmg smpai hr nie aku x sangka..
pic ni diambil pada tarikh 2/10/2007..
otw nk g berbuka kat midvalley..
5 hari slps jejak kasih..
sblm nie contact thru phone, ym or fwenster je..
no jmpe2.. malu la.. dh lame x jmpe.. rs kepelikan cket..
actually, ms nie xde ape2 pun..
just fren2 je..
no scandal2, ok..
i'm not that type of person.. huhuhuu..
kena lak ms jmpe sayang blk, aku tgh frust dgn x-bf aku yg tongong tue..
frust knp?.. x perlu la aku cte kan, kan..
x baik cte aib org.. <--- even smpai hr nie ati aku still sakit..
alhamdulillah.. dh setahun lbh aku dgn sayang..
wah, dh lame rupenye...
jap je dh sethn lebih...
mcm2 rintangan ado.. tp berkat kesbran aku nie..
sumenye ok..
doa2kan la moga kekal abadi hingga ke akhir hayat.. amin..