Wednesday, February 4, 2009

Hari mingguku yg lalu - Part 2

serasa mcm dh nk bersawang je blog aku nih..

huhuhuhu..
maap la.. kebiziyan seketika..
idak le sempat nk mengapdet bagai..
cte pun t'gantung mcm tue je..
ok, smbg blk.. *walaupun cte dh agak basi, ok.. ko jgn nk byk bunyi, aku dh ngapdet dh ckup baik.. huhuhu.. nk marah le plak..



isnin



hr nie aku kerah syg mengikut aku g Mid Valley..
kononnye nk g cari bed sheet set..
g la aussino sume.. tp mcm x jmpe yg berkenan..
so, msk JJ lak..
byk gler choice..
smpai xtau nk pilih yg mane..
kena lak time sale.. mmg berpinar la bijik mata ko kan..



smpai2 aku smbar quilt dulu..
satu Queen, satu single..
single tue dh tentu la utk sayang..
dia pun nk gak..
aku pusing2 la kat area c2..
tnye2 sayang lgsung x membantu..





aku: yang, nk amik yang mane? yg nie cantik x?
him: amik la mane2.. cepat la..
aku: ni la pompuan, kalo pilih mmg kena cr betul2.. sabo la cket..
him: u nie, pegang sane pegang cnie.. x gak decide2.. i dh lapo nie..
aku: (adeh.. grrrr.. *&&$#^) dh la, lenkali je i g cari.. jom blk.. <-- sdhnye aku beli quilt je.. org lelaki ni mmg.. br jap je dh bising2..



ko bygkan la br je setengah jam aku dlm tue..
sayang dh bising..
trs ilang mood nk shopping.. huk..huk..huk..
kuar JJ singgah aussino blk.. beli bed sheet sayang..
sian lak bilik xde bed sheet..



pastu trs kitorg shoot g Shah Alam jmpe achik, dai & shidah kat Ani Sup Utara..
maap.. gambo xde.. lupe lak nk snap..
mkn & lpk2 jap..
then, sayang nk betulkan keta shidah lak..
sian katenye.. buka pintu ada bunyi cam kemek.. * agak la prihatin sayang aku nie (pasal keta mmg dia prihatin terlampau, ok)..



aku lak sementara nk tggu dia betulkan pintu keta shidah tue, aku t'nmpak kedai kain MAYA..
singgah jap la.. lgpun mmg aku nk beli kain pun..
wah, sgt chantek.. aku beli italian chiffon dgn lining..
waaaaaa... terbang duit aku.. mahal gler..
sib baik mamat tue salah bg harga kat aku.. kalo x lg mahal harganye..
huhuhu.. rezeki aku..



dh siap sume, aku ikut sayang amik duit sales..
mcm bese la.. aku kan PA dia..
lbh krg kul 10pm.. aku blk umah..
sgt penat berjalan..



selasa



hr nie seperti family day...
erk?!! family day??
apakah???
hehehehe.. sebenarnye hr nie kitorg ada aktiviti melepak beramai2..
tpt perjumpaan kul 4pm di Qaseh..
mkn isi perut dulu.. lepak2 jap..
bole plak hr ujan lebat gler..
Fidah & KRZ sudah sedia menanti..



x lama pastu, achik dgn dai smpai dgn spaghetti..
wah, achik masak!!! hahahahaha.. bagos2.. trskan usaha anda jd menantu kesayangan..
pastu Fizi lak smpai..
setelah puas mkn sume.. tetiba..






garang tul muke Apiki..




fatin tgh menikmati eskrem stroberi..



Fida : jom la gi tasik.. dh lame x g tasik.. nk bg ikan makan..
Sayang: Tasik?? ok gak tue.. tp aku nk g amik duit lu..
Fida : xpe, ko g amik duit dulu.. aku nk g Tesco tuko lampin anak2..



aku dgn sayang pun trs ke arah Damansara amik duit sales...
pastu shoot blk g Shah Alam..
diorg dh sedia menanti kat petronas..
ye ar, nk bg ikan mkn kena la beli roti..
xkan dtg tgn kosong je..
tp kitorg x beli pun.. yg beli Fida & KRZ..
huhuhu.. kitorg tmpang je..



cuaca pun agak menarik sbb br pas ujan..
so, sgt best utk bercanda kat tasik..



keta2 cun.. alamek, viva achik nmpk ujung2 je..



masjid Shah Alam yg tersergam indah..

bersama buah hati..

blk dr Tasik diorg ajak g mkn ikan bakar kat Seksyen 6.. tp tutup la plak.. trs kitorg ke Ubi Kayu.. mkn sate, sayap (uh, t'ingt kat Sabah).. sedap gak la..