Friday, January 30, 2009

Hari mingguku yg lalu - Part 1

maaf la ye..
kemalasan cket nk ngaspdet blog nih..
apesal ntah..
x bermud plak..
huhuhu..

meh aku ngapdet cte last week..


sabtu


disebabkan sabtu lepas aku xde plan..
maka aku kena la ikut syg ke kakimotor..
apa itew kakimotor?..
ia adalah sebuah kedai yg menjual brg2 keta..
huh, sdh tentu la faberet sayangku itu..
aku ikut je la.. kang byk2 komplen kang kena tinggal lak..
x ke lagi haru..
dh berminggu aku dgr dia nakkan seat bucket..
ko bygkan la hari2 dgr..
huh, kalo x sabo mau kena jerkah la kan..
sib baik la tahap kesabaran aku ni di tahap maksima.. * yo yo ajer..


ni la keadaan bengkel kakimotor..

sayang bwk msk keta.. nk try mskkan seat bucket tp x jd la plak sbb beso..

sayang tgh menelek seat mane yg berkenan di hati.. jenuh gak tgk dia memilih.. sumenye berkenan..

pandangan hadapan seat yg berkenaan di hati.. yg dia berkenaan adalah di sebelah kiri tue..

pandangan belakang..


akhirnye sayang x jd amik dulu..
tggu pas raye cina..
tetiba dia leh berkenan seat yg lg mahal..
huh, x paham aku minat org lelaki nih..
tp xpe la.. bio dia gler keta..
jgn gler pompuan sudah..
layankan aje minat dia tue.. hehehehe..

ahad


ahad plak aktiviti aku mencari suar keje..
maklum la dulu xleh pakai suit g keje..
tp skang dh bole..
disbbkan jacket dh dpt.. maka kena la cari suar yg suit dgn jacket..
destinasi adalah ke One Utama..
dgn harapan byk la pilihan yg ado..
tp sggh hampeh..
tau sbb ape??.. ni yg aku nk cte nih..

aku g OU dh agak lewat dkt2 kul 6pm..
setibanye kat sane, byk lak kedai yg dh tutup..
aku lupe esoknye adalah Tahun Baru Cina..
dh tentu la mlm tue diorg nk mkn busat...
mule la aku nk temper nih..
tp xpe ada beberapa kedai lg yg bukak..
aku round je la..
sgt ssh nk cr suar yg matching, ok..
company aku bole lak pilih dark blue..
dh tentu la ssh nk cari..
pilih la color itam kan senang..
berlambak choice..
ni x, ada color xde saiz, ade saiz xde color..
blh dikatekan satu OU tue aku round..
dr satu kedai ke satu kedai..
sgt penat, ok..
aku dh mule menyumpah seranah..
bongok tul.. ape la ssh sgt nk cari..


finally, aku ajak sayang g the Curve..

hope ada la.. sbb aku nk pakai suar tue rabu nnti..
g la metrojaya.. sib baik ada..
matching gak la.. wpun x sama sgt..
cume x chantek.. beso..
aku kan kecik je.. sgt la ssh nk cari yg fit..
last2 aku beli je.. dr xde lgsg.. lgpun ada 50% discount..
lenkali je la beli yg lain..
untungye sayang x merungut.. kalo x, haru gak..

dh dpt apa yg dihajati.. trs gi soru la..
lapo gler.. kitorg g kat Teh Tarik Place je..

suasana kat kedai tue..

bese la muke sengal sayang..

ni je yg kitorg order..
dh kenyang, balik la..
dh lenguh kaki berjalan..
hanye semate2 nk cr suar..
ceh..