Tuesday, January 6, 2009

memasak??!!!

smlm aku blk umah.. xde sape pun..
aku pun call la mak aku, rupenye dh smpai kampung..
what??!!! aku tggl umah sorg la nie???..
lor..
tgk ats meja xde ape pun..
mak aku nie.. x plak bgtau nk blk kg, kalo x blh gak aku tapau pape..
ni sah2 aku kena masak mlm nie..
huh.. nk msk ape eh?..
mule la otak aku t'fkr nk msk mcm2..
eceh.. mcm bagus je..
aku pun g le dapur, buke fridge..
cr apa yg blh dimasak..
aku jmpe ayam & ikan kembung..
mcm best je nk msk tom yam ayam..
ikan tue blh goreng..
tgk bahan sume, ok ckup..
smpat gak aku sms adik aku tnye cane nk msk..
ye la, dia lg superb msk dr aku..
kate pun amik course masak.. mesti la dia lg terror..
disbbkan awal lg aku pun lpk2 dulu tgk tv..
dh dkt kul 8pm, aku g msk nasi dulu..
pastu aku siapkan bahan2 nk msk..
punye la laju aku msk..
nk mkn sorg pun, xkan nk msk satu periuk beso lak..
aku msk ala kadar je..
janji kenyang..
besenye mmg mcm nie la.. time mak aku xde, mmg sgt rajin msk..
kalo x, jgn hrp la aku nk ke dapur..
sgt le malas.. sbb tau ada org akan masak..
muahahahah.. tau dek bakal mak mertua sah reject..
sayang, jgn bgtau ur mom, ok..
nnti i rajin2 la msk dapur.. ;)
ok, setelah puas berhempas pulas kat dapur...
ini la hasilnye..
.
.
.
.
.
.
tom yam ayam
ikan goreng..
ok la nie kan.. aku sorg je nk mkn..