Friday, January 2, 2009

Cherating - Episode 2

sori la ye.. lmbt ngapdet..
agak la kebiziyan lately nih..
ok, aktiviti mlm tue diteruskan dgn mencari restoran ikan bakar..
dh jmpe yg dkt2, penuh la plak..
maka p'jlnan diteruskan lg..
jmpe la satu kedai nie, tp xde ikan bakar..
so, kami jln lg.. smpai jmpe satu restoran ni, Yang Seafood Restoran..
~saje aku bold kan.. name restoran ni supaya nnti xyah dtg lg..
ada cte x best psl restoran ni..
sdh la tukang amik order kedai ni mcm nk mkn org je..
servis sgt la lmbt..
si pompuan yg amik order ni.. muke mcm apa je..
rase mcm nk bg penyekeh je gayanye..
x reti nk senyum..
ble order x paham2.. udah rase mcm ngajar bdk sekolah mengira lak..
sakit ati tul.. ble org ajar, mcm nk marah lak..
ko tue yg x reti, nk hangin2 lak.. pesal?..
hish.. t'bako nih.. fida, achik & KRZ pun sdh seakan2 berapi dgn pompuan tue..
ko nie nk berniaga ke hape.. lenkali senyum cket..
kalo ssh sgt, meh aku buka kelas utk ko cane nk senyum..
br la semangat cket aku nk mkn kat kedai ko nih..
huh, berapi2 dh nie.. sabo.. emy.. sabo..
mkn kat c2 idak la best sgt pun..
kena lak aku sakit tekak & gusi bengkak..
lg la x b'selera sgt..
kedai ni mahal nk mampos..
mmg la kitorg nie ramai.. dlm 15 org..
tp xkan la ko mencekik kitorg nie smpai RM 369!!!
ikan siakap xle besau sgt pun.. itu je dh RM 200..
mentang2 la kitorg ni org luar, sedap2 je ko cekik darah kitorg..
tu satu hal la.. ble nk bayo..
pompuan td tue blh buat2 muke lak..
sungguh aku hangin.. dh la tue air suam pun kena bayo..
kedekut tahap gaban ko nih..
sah la pasni aku g cherating lg.. idak la aku mkn kat kedai ko nih lg..
lmbt, kedekut, x mesra lgsg..

Nik + KRZ + Sofi sdg memilih lauk.. ada t'igt sesuatu x?.. muahahahaha.. keji2..


kami yg lapo..

Fida + KRZ.. ala.. comey2..

Achik + Dai.. muke kamu achik sgt la berkilat.. udah blh msk nih.. muahahaha..

Adik.. the baby sitter..

Kami yg tetap maintain cun.. muke berminyak x hengat..

Huh, sungguh best rapiki tdo..

laki sapekah ini??!!!

Adik + Sofi..

senyum mcm ni kan comel, sayang..