Friday, January 2, 2009

New Year's Eve 2009

mlm new year ari tue..
aku x le ke mane pun..
igt nk g tgk fireworks..
tp kang sngkut dlm jem, sawan babi lak..
so, adalah lebik baik kitorg ke shah alam je..
mlm tue kitorg lpk kat Qaseh Bistro..
knp x lpk kat Upin?.. adalah kisahnye..
sggh sadis & menyakitkan hati..
so, kitorg dh boikot Upin..
lantak c2 la, kan..
x rugi pun kitorg x lpk sane..
ko yg rugi wahai owner Upin..
ramai gak la yg lpk..
achik, dai, fizi, KRZ & fida dh plan nk g mancing kat semenyih..
memandangkan sayang x suke mancing, maka kami x join pun..
sudahnye kami xde plan nk buat ape..
x lame pastu yan & tutoi datang..
wah, keta sdh bertuko rupe..
so, masing2 dok la ngadap keta yg comel itew..
dkt kul 11pm, diorg grk utk ke Semenyih..
kitorg??.. lpk kat KFC 13 aja..
byk gak la bdk2 keta kat c2..
dlm kul 1am mcm tue, dak2 keta ni ajak ke Putrajaya..
ms tue mata aku dh ngantuk tahap gaban dah..
mmg lgsg aku x menikmati pemandangan mlm ke putrajaya..
sangat NGANTUK!!!!
sedar2 je dh ada kat putrajaya..
sayang lpk dgn diorg jap..
aku lak.. tdo dlm keta..
apakah?... muahahaha.. x sopan lgsg..
nasib la.. aku ni dh lame x overnite..
tu yg x mampu nk buke mata tue..
dkt2 kul 3am lbh.. kitorg pun pulang..
akhirnye.. pulang juge..
so, alkisahnye mlm new year xde program yg best..
anyway.. HAPPY NEW YEAR SUME...
apa azam thn nie?
aku?.. nnti2 la aku fkrkan..
k la.. daaaa...
visual agak krg memuaskan.. sbb gune henpon je..
masing dok ngadap keta tutoi.. tp keta x nmpk sbb warne gelap.. and sbb henpon aku x brp nk terang even gune flash..

ntah apa la yg ditelek.. aku pun xtau..

smpat fizi ni pandang kamera..