Wednesday, January 14, 2009

>> Cte Last Week - Part 1 <<

terasa lama lak x ngapdet blog nih..
agak la kemalasan + kebizian cket..
ni aku nk cte psl last week..
jumaat lps aku ke JB..
knp?.. kena transfer kah?
tidak.. kalo kena transfer, meraung laki aku kat cnie..
tu pun dh berangin je aku nk g JB..

gi JB naik bas sajork..
ok la tue, x kose aku nk drive ke JB..
jauh & sgt penat..
sori, aku x amik gmbr bas..
bkn bas 2 tingkat yg chantek tu pun smpai nk amik gambo bagai..
bas persiaran bese je..
bertolak dr opis kul 8.30am..
yo2 je ckp nk grk kul 7.30am..
siot tul.. beriye aku siap awal2 pg..

perjalanan lancar..
asik berenti je kat R& R..
sdhnye nk smpai JB amik ms 7 jam!!
hah, ko.. mcm nk g terengganu..
punye la lame..
naik kematu bontot aku nie..
penat siot.. dh lame x naik bas nie..
alih2 kena dok b'jam2..

smpai kat JB, trs ke tpt event kat Johor Land sbb ada rehearsal..
event ape?... eh, aku x bgtau la eh?..
ni event yg mmg tiap2 thn Johor Corporation buat..
nama event ni Pedoman Jcorp.. -- sgt islamic bunyiknye...
knp pedoman?.. staff jcorp ni x ckup pedoman kah?
ntah la aku pun x sure..
Pedoman ni mengikhtiraf staff yg naik pangkat, cemerlang & khidmat setia..
aku?? apakah salah seorg yg naik stage??
muahahahaha..
nnti aku khabarkan..

dh siap rehearsal bagai, trs g hotel..
hotel seri malaysia je.. gambo x disertakan..
mcm la korg xtau seri malaysia cane, kan?
udah mcm hostel..
x kisah la, janji dpt tpt tdo..
dr tdo kat dlm khemah..
smpai blk, lepak2 jap.. aku sebilik dgn kak lin..
sib baik 2 org je..

dh siap mandi, kitorg g mkn..
mkn kat cafe je.. mls nk jln jauh2..
bkn familiar sgt pun kat ni..
kang kena kidnap kang, sape nk jwb?.. ** ada ke yg nk kidnap ko?
mkn bese2 je.. nasi putih + chilli beef.. ok, sedap la..

sblm smpai JB td, aku dh roger adik angkat aku, aivi..
muahahaha.. dh tentu la aku nk merayap kat bdr JB..
lagipun dh lame x jmpe dia.. since grad dulu..
so, ini la peluang nk jmpe..
janji dgn aivi lps isyak..
dh kenyang sume, blk bilik.. sementara tggu aivi dtg amik..

k la, nnti aku update cte jejalan aku kat bdr JB..

ini la tpt event.. Kompleks Mutiara, Johor Land
suasana dlm dewan..

kak lina & kak lin..
antara yg hadir..