Wednesday, January 21, 2009

Semalam...

ni saje aku nk cte psl smlm..
pg smlm sib baik la aku kuar awal dr umah..
smpai je kat exit nk msk bdr utama tue, aku nmpk keta dh start jam..
erk?.. apa kes jam pg2 lg nih?.. dr exit lak tue..
pergh.. sah aku xkan smpai opis on time nye..
dan2 la aku bg signal lencong ke kanan blk..
and trs berdesup ikut jln duta..
1st time aku ikut jln duta nih..
hope x la jam..
kalo x, mati aku..

smpai kat susur kuar jln duta..
dh aku nmpk keta semakin byk..
byk xpe, janji grk..
agak slow gak la..
xpe la, awal lg..
smpai kat tol, hambik ko..
bynye keta!!!
sib la pkai T&G.. x la queue pjng beno..

kuar tol trs ikut jln parlimen..
huh, lega.. jam start pas simpang nk ke pusat bdr damansara..
sdhnye aku smpai opis ngam2 je mcm ikut bdr utama..
muahahaha.. sgt soka..

smpai opis kakak opis aku bgtau ada exciden kat kayu ara..
tu psl la jam.. sib la aku x ikut c2..
kalo x, konpom x smpai g..

time nk blk keje.. blh lak ujan..
dh aku agak mesti jam nk kuar dr opis nih..
ok la, jam bergerak..
yg buat jam tue, org yg nk msk jln parlimen..
tu yg jd lembab tue..
aku dh la semangat nk g jmpe sayang nih..
kang lmbt la plak..

skali tue smpai je jln nk g tol duta..
alamek, trknye jam!!!!!
dr kejauhan dh mcm nie punye teruk..
kul bape aku nk smpai?..
x paham tul aku.. asal ujan je mesti jam mcm nk gler..
trs aku signal msk exit ke penchala link..
ini la untungnye tau jln alternatif..
wpun jarang skali lalu.. tu pun sayang yg drive..
ku gagahi jua recall jln tue..
sgt laju.. keta x byk..
sukanye aku...
trs kuar tol kat damansara perdana tue..
jap je dh smpai..

moral of the story: rajin2 la survey jln.. ble saat2 nazak mcm tue, blh la ikut jln alternatif lain.. so, x la meroyan dlm keta sbb JAMMED.. hehehehe..