Wednesday, January 7, 2009

What a funny story...

aku nk story satu cte yg aku xtau nk kategorikan apa..
kelakar pun ye, menyakitkan hati pun ye..

pg nie opismate aku bgtau yg dia nk ikut member dia g blind date..
excited ko.. blind date kat klcc next month..
siap ye2 ckp blind date member dia tue hensem gler..
mmg x puas tgk.. mmg cair la.. mmg hensem.. mcm2 mmg la..
opismate aku describe la.. orgnye tggi, 188cm.. mix cina + omputih, br msk islam & name dia faris shah lee abdullah.. * name xnak kalah..
aku pun yg agak teruja m'dgrnye ni.. nk la tgk cane org yg dia ckp tue..
btl ke hensem?!!! ishhh.. kalo kat mesia ni ada mamat hensem mcm tue, histeria sume pmpuan2 kat cnie..
bkn selalu ada jejaka yg t'amat hensem..
yg aku pelik tue, kalo ko sgt hensem la kan... knp nk blind date lak??!!!
ishh... konpius aku..
mule la aku nk fkr bkn2.. ye la, rakan internet ni bkn leh caya..
kang x psl2 kena kelentong..
pastu.. mule la nk nyanyi.. 'tipah tertipu'..
tipah tertipu tertipu tipu tetipah.. *sila nyanyi mcm ruffedge..

aku penah alami experience mcm nie..
ckp muke begini la.. begitu la..
skali jmpe... hah, amik ko!!!
mcm penjenayah!!! takut!!!
muahahahahaha..

k, smbg cte blk..
aku pun srh la opismate aku ni minta gambo blind date member dia tue..
dgn rs baik hati, member dia bg id & password page tagged dia..
huh, excited nk nengok nih..
jeng..jeng..jeng..
tetiba aku cam tekejut pun ye, terkujat pun ada, konpius + blur gak..
knp mcm penah tgk je mamat nih???!!!
tp katne ye??!! dgn ligatnye otak aku b'fkr..
hah, aku penah tgk mamat tue kat 8tv..
CONFIRMED!!!
trs aku search kat internet..
kalo x salah aku mamat nie pelakon cte korea.. Yu Hee, the witch..
aku tau sbb mmg aku layan cte tue.. & aku t'sgt la admire kat pelakon nie..
tp mls nk jump into conclusion dulu..
so, kite cari evidence dulu.. aku pun search la nama 'dennis oh'..

alamek, mmg pelakon tue la..
apakah ko mamat??!!! gune identiti org lain..
kalo nk pnjam pun agak2 la..
muke pelakon ni perfect sgt.. kalo mcm ni la muka ko, mmg cair la pmpuan kat mesia nie..
setau aku kalo muke sehensem tue la, kan.. dh jadi model dh..
ni ko leh ckp ko engineer??.. adeh..
siap ckp tue, kalo dia g shopping, ramai pmpuan ikut dia & senyum2..
dan2 la aku rase nk guling2 gelak..
tp aku control je.. padahalnye nk pecah perut aku tahan gelak..
hahahaahahaha... * gelok cam syaiton.. (achik ajar)
sian kwn opismate aku tue.. terang2 kena tipu..
sib baik nk jmpe next month..
at least, aku berjaya selamatkan member opismate dr trs di tpu..

moral of the story: janganla percaya dgn kenalan kat internet ni.. mmg la ada yg ok, tp yg byknye PENIPU + KELENTONG LEBIH..

nk tau muke pelakon yg mamat ni gune?..
sile la tgk kat bwh..
ini adalah DENNIS O'NEIL apa ntah.. pnjg sgt name dia..
pelakon + model korea..


amacam?? kan aku dh ckp.. kalo ada kat mesia muke mcm nie, konpom pmpuan2 kat mesia nie cair + histeria..

pic ni lak setlh aku search beberapa kali, t'jmpe lak pic yg same yg mamat tue tepek kat page dia.. sggh la kureng ko mamat..

ekceli aku simpati dgn mamat tue.. x yakin dgn diri sndiri smpai kena gune identiti org lain..