Friday, February 20, 2009

Rambut baru..

wah, sgt lame aku x ngapdet..
huhuhhu..
bz + malas..
ya ampun kpd fan2 blog aku nih.. *ek, ada ke fan? muahaha..
meh la aku ngapdet beberapa cte..

awal february hr tue, aku g wat rmbt..
dh basikah?.. * ah, ko jgn nk byk bunyik.. sile bace dgn tekun saja..
bese la dh makin berusia nih.. <-- jgn ko gatal nk kate aku dh tua la, kan.. still maintain lg, ok..
rmbt pun mule la gugur dgn byknye..
ble tgk rmbt byk gugur, rs sedih je..
so, aku decide la nk potong pendek..
syg mmg la syg.. tp nk buek camno..
t'paksa.. dr botak baik aku cr inisiatif lain..
dh mcm2 petua aku try tp x nmpk pun hasilnye.. <-- mane nk ado hasil kalo wat skali je.. hahahah..
yg aku tau gugur nih byk sbbnye..
1st sbb pemakanan..
2nd sbb tension + kepala berserabut + t'lalu byk b'fkr.. * so korg, kurg2 la b'kfr benda2 yg x berpaedah.. fkr ms dpn sudey.. ewah!!

aku pun ajak la sayang anta aku g the curve..
nk srh dia tggu, mmg x la..
kang x psl2 kena dgr dia membebel free..
mau aku sekeh cina wat rmbt tue x pepasal kang..
so, dia just drop aku sajork then trs dia ke bengkel keta..
bese la.. keta dgn dia mmg x blh dipisahkan..

aku pun trs serbu salun snips kat level 2..
sib baik xde org.. stylist aku ado..
name dia Aldon..
sgt lame wat rmbt nie, ok..
ada la 4 jam..
sakit vontot aku.. tulang temulang sume lenguh2..
tp aldon nie mmg tetliti orgnye..
aku wat la treatment sume.. adeh.. tu yg lame tue..

lg sejam nk siap sayang pun smpai..
ko tau.. dan2 la dia pun color2 bagai..
over tul.. tp ok la.. xde la dia buang ms tggu aku..
kang bising je.. x sggp aku..
dh pilih color sume.. start la processnye..

tu sayang tgh khusyuk bc mag.. jap2 nk borak dgn aku.. t'paksa la aldon pusingkan aku ngadap dia.. kang senget lak dia trim rmbt aku.. rmbt dia siap ttp lbh awal dr aku.. wah.. color.. sgt la terang.. udah mcm gengster cine aku tgk.. adeh.. ** gambo akan ku tepek kemudian..
.
.
.
.
.
ni la rmbt original aku sblm di rebonding..
.
.
.
.
.
setelah rebonding.. sgt la rs kelako sbb kejung.. dh mcm cleopatra.. straight je.. muahahahah..
.
.
.
.
.
setalah 2-3x cuci rmbt.. dh nmpk hasilnye.. dh ok cket la.. sgt senang b'rmbt pendek.. gugur pun dh kurang.. skang gune jari pun boley.. muahahaha..