Wednesday, November 10, 2010

Cane nk design blk baby ni???

ermm.. xde idea plak nk membuka bicara..
mcm ni blh x??
ellloooo... everibodi!!.. :)

ok.. nk bgtau ari tue aku dh shopping brg2 baby..
tp yg basic2 je la..
apakah brg baby mahal??
gegel2 tgn nk bayo ko tau..
tu br amik cket.. ada lg yg nk kna beli ni..
aduyai.. tu pun sib la kakak ipar aku bg pinjam brg2 dia..
kot x, nk beli sume.. mmg bergolok gadai la aku.. ~phew..
pd yg br plan nk kawen, yg br plan nk ada anak, sila menabung dr skrg, hokey!!
sgt beso belanja utk anak ni..
tu br brg2 dia je..
blum msk kos ms bersalin nnti..

ni pun perabot utk blk baby blum beli lg..
lame2 botak paler papa dia.. huhuhhu..
ble fkr2 blk, nk kawen belanje beso, nk beranak pun same gak ye kwn2..
kumpul la RM 5 sehari dari skrg..
insya Allah smpai ms nnti, duit ckup.. miahahahaha!!!
achik, ku tujukan khas utkmu ni.. :)
ajak dai kumpul same.. kot x nnti dai kena jual brg keta dia.. :P

sementara blum beli perabot ni..
aku dok la survey interior design utk blk baby..
oh, ada byk design.. dan2 la rambang biji mata aku..
rsnye dlm paler aku plan nk color mcm ni..
tp ble tgk kat internet, dah lain plak jdnye..
ish.. bongek tul..
sume cantek2 ok..
dh xtau nk cat color ape dh..

kat bwh ni antara design yg aku suke..
eh, kalo blk baby color merah pun cantek eh..
terang je blk dia..
tp org selalu ckp blk baby elok color pastel..
ermmm.. korg rs mcmane?
sesekali tuko selera cat color merah pun ok gak, kan.. i like!!
tp...
feature wall living hall aku dh color merah..
ishhh.. kang org igt umah cina plak..
kong hei.. kong hei..

tp kan yg corak bulat2 biru ni pun cntik gak..
simple but nice..
memula dulu igt nk lukis sndiri je corak yg aku nak..
tp skang ni mcm x larat la plak..
rs mcm nk cari stiker je..
skang kan trend org tmpal sticker kat dinding..
pilih je nk yg mcmane..
bersepah kat kedai..
nk yg murah, mahal sume ada..
janji ongkosnye pun ada.. kan2??


design yg ni pun sweet gak..
sedap mata memandang..
dah katenye blk baby..
color mcm ni mmg buat kite nk dok dlm blk dia je la..
best je rase..
hr tu aku ckp kat hubby nk cat color lilac xpun lavender..
tgk la cane.. masih dlm perancangan..
kot x nnti, bio je color putih..
cume tmbah corak cket2 je..
bese la.. plan nye beriye2..
jadinye blum tentu lg..
huhuhu..
sumenye bergantung kpd kerajinan kitorg..

k la, kot nnti blk baby dh b'tuko rupa..
akan ku postkan kat cni utk tatapan korg ye..
aku nk smbg keje ni..
daa~