Tuesday, November 23, 2010

i MiSSed tHem So MucH!!!

hye..
dh kering idea nk memulakan ayat..
.
tau tak di saat2 aku dh sarat ni..
aku amat merindui sesuatu..
sgt2 ok..
kdg2 smpai jeles tgk org lain pakai..
ntah ape perangai ntah tetiba tingin sgt2..
kot kalo mknan yg t'ingin xpe gak..
ni tak.. huhuhu..
.
nak tau apa yg aku t'ingin sgt tue??
ni la dia...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
my collection of high heels!!
gedik x aku?
miahahahaha..
dr hr tue lg, ble tgk org pkai heels je rs mcm tingin sgt nk pkai..
heels aku xla byk sgt..
ada la dlm 7-8 pasang..
sume t'perap dlm lemari sejak peknen ni..
.
(gambo sekadar hiasan je,ok)
.
last week ms dok kemas2 umah..
aku buka la rak kasut aku..
alahai.. abis berhabuk sume heels aku..
oh, i miss them so much!!
siap ckp kat hubby,
"yang, i tingin sgt nk pkai heels"
.
respons dia:
"ek?!! perut dh mcm tue ada hati nk pkai heels??..
sabo2 la cket.."
.
oh.. sedey.. T_T
.
.
xpe la, pas pantang nnti aku pkai gak..
cume kena sabo je..
mengada lbh je ni..
dulu blh pkai, sibuk nk pkai flat shoes..
ni dh x blh, gedik nk pkai..
.
haih..
lgpun kaki dh demok skang..
rs2 muat ke nk sarung heels tue??.. dang!
sila kuruskan kaki tue dulu ok..
huhuhuhu..
.
k la, saje nk bt luahan hati..
luahan hati katenye..
padahal apa lg sgt..
teringin nk pkai heels je..
hoh, ngade sgguh..
:)
.
hmm... malas nk taip dh..