Monday, November 22, 2010

Cepatnye masa berlalu..



salam all..
ermm.. mcmane raya haji ari tue??!!
sonok??!!
aku mcm bese je.. sbb bonda tiada di sini..
bonda berada di Mekah mengerjakan ibadah haji..
moga bonda sihat hendaknye & selamat pulang ke tanahair dgn slmtnye..
amin..

disebabkan mak aku tiada, maka aku beraya di rumah mertua..
aku angkut skali adik2 aku..
sian lak diorg kang dok kat umah berdua..
g umah mak mertua aku, blh gak mkn ketupat rendang..
idak la sedih sgt.. :)

haih, sedar x sedar tggal lg sebulan je aku nk deliver..
uh, dh makin dkat due ni..
nerbes.. nerbes..
doa aku moga sumenye berjalan lancar & selamat..
sume brg keperluan baby sudah aku cuci..
parah gak la nk cuci sume sbb skang musim ujan..
sdhnye kena sidai dlm umah..
aku pun dh start packing brg siap2 msk beg..
kot la tetiba baby kuar lbh awal dr tarikh, skrg2nye brg dh standby..
idak la nnti kelam kabut..



mcm ni la keadaan hubby skang..
sgt suke ckp dgn baby..
jap2 main dgn baby..
pantang la aku t'baring tgk tv..
mule la dia sibuk nk ckp dgn baby..
tp skang ni mmg baby dh blh m'dgr..
kdg2 rs kelakar lak tgk hubby borak2..
kot tetiba dia rs malu aku tgk, dia tutup muke aku dgn selimut..
hhahahahaa.. excited la tue..
dh x sabar nk tggu baby kuar..
br2 ni stroller yg kitorg order, dh dpt dh..
ko tau, ari2 la hubby sorong ke dpn, ke blkg..
ermm.. dia lak t'lbh excited..
sib la dia x duduk skali dlm stroller tue..
kalo x, lagi haru..
tgk syok2 aku tgk tv, sedap2 je dia block view aku dgn stroller..
katenye dia suke.. so biar je kat situ..
apakah?? sgguh aku x paham..
x kisah la, janji hubby happy..
puas ati dia brg yg di order dh dpt..
x sangka sbnrnye.. dlm brutal2 hubby aku ni..
kdg2 keanak2an gak..

blk baby masih x setting lg..
msh m'cari mood nk setting blk..
ermm.. ntah ble la nk smpai mood tue..
k la, korg doakn la sumenye selamat ok..
nerbes dh ni..
cptnye ms berlalu..
pejam celik, pejam celik..
dh nk due..
rsnye br je dpt berita.. i'm pregnant!!
ni dh nk kuar dh..
baby pun aktif sgt2..
sabo ye syg..
mama & baba pun x sabar nk jmpe baby.. :)
k la, smbg lg next entry..
daa~