Friday, November 12, 2010

NaMa BaBy??

assalamualaikum..
huhuhu.. mood hari jumaat..
hr ni msk 1/2 day sbb anto pak mertua g spital..

sbnrnye mls nk ngapdet..
sbb xde gambo pun..
ni kire saje je ckupkan syarat ngapdet di hr jumaat ni..

ape topik eh??
ermmm.. skang ni aku sibuk cari nama anak..
mmg ada aku standby 2-3 nama..
tetiba ramai lak yg suggest srh kekalkan p'kataan 'juan' (nama hubby) pada name anak nnti..
rare katenye..
kire x pts la keturunan juan ni..
tp apakah pelik nk letak nama juan pd baby girl..
sgguh x kena aku rs..

stlh discuss dgn hubby, kitorg plan letak nama juan tue pd baby boy je..
baby girl xyah la.. sbb pelik sgt..
kire anak lelaki la yg akan menyambung warisan nama tue smpai ble2..
so, kalo kali ni kuar baby girl..
maka, kena la plan kuar boy plak lps ni..

skang ni aku dh start mengah2..
mcm kekurangan oksigen je..
pastu kaki pun dh bengkak..
x selesa ble nk jln.. rs bisa..
mlm tdo kena letak kaki tinggi cket & pkai stokin..
utk krgkan bengkak..

ni nk keje pun x larat dh..
lg2 nk ke sane ke mari..
rs dh berat sgt dh..
tp keje makin lame makin byk plak..
haih, mmg x t'kejar nk bt sume..
nak xnak kena gagahkan gak..
bos aku kate next week ada bdk br msk..
akan take over keje aku..
hope mampu la dia b'tahan..
jgn kang aku pantang, dia pun cabut..
mmg t'lingkup la dept. aku ni nnti..

k la, need to go somewhere..
anak aku ni dh dok menendang2..
apa dia nak pun xtau..
rsnye br je lpas mkn..
suke tul dia stretching dlm perut ni..
sabar ye baby..
x lame lg kuar la..
pasni mama gomol dia puas2.. :)
papa pun dah x sabar nk tggu baby kuar..

eh, ok la..
bye!!