Tuesday, December 2, 2008

Hari Malasku..

ari ni aku sgt2 la malas... pg td je br aku clearkan meja aku.. punye la b'sepah.. mcm sarang tikus.. bwh meja toksah ckp la.. mcm nk meletup.. smpaikan makcik cleaner pun tkt nk lap meja aku.. hihihi.. igt nk filing.. dh b'bulan2 tangguh.. hah, cube korg imagine cane rupenye meja aku.. hish.. subhanallah (sambil menepuk dahi).. apa la pemaleh sgt aku ni..


ni la rupe meja aku.. byk nk filing tuh.. malas tahap gaban.. huhu



uh.. sungguh aku tak b'minat ni filing..

Ya Allah, bg la aku semangat nk filing sume ni (kataku smbil menadah tgn).. amin..


keje mmg la byk tp maleh la, tp ble nmpk bos lalu.. sepantas kilat ku capai pen.. pastu wat2 la gerak2kan mouse.. hihihi... sib baik dh lps wat appraisal.. kalo x.. ish..ish.. dush2.. mau kena FIRED aku nih.. hahahaha..

smbil2 nk cari mood wat keje, aku pun dok la mentelaah page achik.. ilang gak kebuhsanan aku.. tetiba tanpa aku sedari jari aku ni gatal nk create blog sendiri.. maka tercipta la blog emywinkwink nie.. hahahaha.. sonok aku.. ada gak la keje aku.. mengupdate apa2 yg ptt.. `emy, emy.. wat keje malas, tp wat blog rajin la plak` dush..dush.. kan dh kena..