Thursday, December 11, 2008

SANGAT MENGANTUK!!!

soknye dpt tdo mcm garfield nih..
Apakah??
aku sgt mengantuk saat nih..
alangkah bestnye dpt peluk bantal..
and tdo sepuas2nya..
huh, x sabo nk blk umah..
penat gler g meeting td..
bos leh lak x berenti2 ckp..
adeh, x letihkah??..
sungguh aku bosan..
rs nk forward je apa dia ckp..
huh, igt dvd ke apa?..
dush2.. amik ko..

abis meeting..
sepantas kilat aku cabut blk..
msk kl, leh sesat lak..
ni member aku punye keje..
ikut direction dia.. sudahnye slh jln..
dush2.. aku sekeh dia skali..

msk kat area parlimen..
singgah kat tasik perdana jap..
apa lg mentedarah..
huh, sgt lapo..
mkn kat situ mmg sedap..
aku amik ayam msk lemak cili padi, rebung, lala, kacang botol & smbal belacan..

makan ke melantak nih?? aku mmg kuat mkn.. korg je x tau..
sedap hingga menjilat jari.. heaven sungguh..
yummy2... MySpace



aku rs la ni la penyebabnye aku ngantuk nih..
udah la kat luar ujan lebat..
mesti blk nih jammed..
arrrggghhhhh!!!
MySpace

x dpt aku bayangkan..


uh, sgt mengantuk dh ni..
mari la kite exercise bersame2..
1,2,3,4,5,6,7,8... 8 lagi..
ewahhh!!!
MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace
sungguh comel ayam2 nih...
sgt suke.. muahahahahaha!!
trs segar bijik mata aku..
k la.. selamat bersenam..
yang penting kite enjoy!!!