Friday, December 5, 2008

Mood dah ok..

Mlm td aku tdo awal tue.. kul 8pm lbh dah tdo.. perut rs semacam je.. rupenye period.. sedar2 alarm henpon aku berbunyi.. huh, punye la liat nk bgn.. aku snooze alarm 3x (pemaleh sungguh nk g keje).. last2 bgn gak la.. dgn berat hati, g mandi.. siap2 sume.. kul 7.20am aku kuar umah...

Jalan clear hr nie.. sungguh best drive dgn cuaca yg agak menarik.. (br nk menikmati keindahan alam.. selama nie menyumpah je sbb byk keta.. tu yg x sempat menikmati tue).. keta pun x la byk sgt.. org dh setat blk kg kot.. ye la kan nk raya haji nie.. ramai yg amik cuti awal.. around kul 8.00am, aku pun smpai kat opis.. x lame pastu, henpon ku berbunyi.. apakah?.. sayang call (hatiku berbunga ceria).. windu la tue.. dr smlm x borak dgn aku.. huhuhu.. marah aku lg.. muahahahahaa... dlm hati rs mcm nk lompat2 je sbb dpt call dr dia.. (kejikah?).. ;)

Yang x bestnye nie.. senggugut la plak.. sgt x selesa.. duduk serba x kena.. jap kaki kat bwh, jap kaki naik ats kusi.. adeh, leceh tul la.. pinggang pun lenguh2 nie.. mule la aku rs nk baring je.. muahahahaah.. alasan... ah, kalo dh maleh tu, maleh gak.. hikhikhikhik.. pulak tue hr nie hari jumaat.. lg la rs mcm x best je nk keje.. huh, sungguh byk alasan aku.. maap ye bos.. jgn x naik gaji thn dpn sudey..

k la,izinkan aku g beli bekpes jap.. lapo la plak.. dr mlm td x mkn.. daaa..