Wednesday, December 17, 2008

keje byk... uwaaaaaaaaaaaaaa~!!!!!

huh, hr nie keje sgt byk.. uwaaaaaaaaaaa~!!!
nk ngapdet blog pun x smpat..
sgt byk, ok..
mane nk siapkan tender, board paper, payment advice, invoice advice, quotation..
sgguh x t'kejar aku nk buat sume..
bos lak call srh wat nie, wat tue..
adeh..
bos, kasi la i ni sorg lg assistant..
sgt la penat.. nk handle sensorang sumenye..

ni br la dpt bernapas jap..
tu pun br siap satu keje.. ada bersusun lg keje yg menanti..
kalo tetiba aku benti.. konpom kelam kabut diorg..
sape srh bg aku sorg je handle, kan?.. padan muke..
mmg nk sgt aku tgk saat tue..
tp.. ssh beno nk cari keje skang nie..
apply b'puluh2.. satu pun x dpt..
so, nk taknak bertahan la kat cni dulu..
sabo.. sabo.. emy..

k la, nk rest jap.. cr angin..
kang x psl2 lak aku meroyan kat opis ni kang..
muahahahaha...