Friday, December 12, 2008

PaGi YaNg SeNGaL..

ah, sungguh aku malas hr nie..
erk!! ada ke hr yg x malas?
huh, kalo dh dasar pemalas tue, pemalas jugak..
tp aku malas nk g keje je tau..
yg lain2 aku rajin je.. hikhikhik..
tp x jugak..
ble dh nk ujung thn nie je kemalasan aku menjadik2..
apesal ntah?.. apakah sbb dh bosan?
ke dh nyampah tgk muke bos??.. muahahahaha..
maap ye, bos.. thn dpn naik gaji ok?..
wachaaaaa!! rs seperti m'dpt tendangan padu kat perut.. MySpace

pg ni sgt sonok tdo..
ye la, udah la ujan lbt kat luar..
makin sedap tarik comforter & dok diam2 kat dlm tue..
sungguh aku MALAS!!! MySpace
jap2 henpon aku bunyi..
aku snooze, snooze, snooze and snooze lg..
ntah brp kali snooze pun aku xtau..
adeh, rs nk baling2 je henponku itew..
finally, bgn la gak..
ku tepon sayang.. kejutkan dia..
igtkan dia dh bgn..
rupnye br celik mata gak..

perjalanan hr nie agak clear..
tp disebabkan ujan keta2 agak slow..
aku pun malas nk bwk laju2..
kate pun malas nk g keje, kan?..
sepanjang p'jalanan aku b'gayut dgn sayang..
itu la rutin harian aku ble g keje..
b'gayut dgn sayang adalah COMPULSORY..
hah, bergayut smpai nk muntah..
yang peliknye ada je topik yg nk dibualkan..
tp topik yg biasa.. psl keta..
bak kata fara fauzana.. ~LAYAN!!!
apa kan dayo lakiku itew gler keta.. MySpace

mane lak member aku nie..
x smpai2 lg..
aku dh kebulur dh nie..
MySpace
izinkan aku g bekpes jap..