Wednesday, March 25, 2009

Apa Yang Ada Pada Dia Tp Xde Pada Org Lain?

sayang, awas!! nk cte psl u nih.. huhuhuh..
ye la, org kate zaman berchenta ni indah belaka..
smpai kentut pun bau wangi.. erkk, ye ke?.. ttp busuk je aku bau.. x wangi pun..
mmg la org kate, jodoh di tangan tuhan..
stiap manusia ni dh dipasang2kan..
bergantung pd kite utk mencarinye..

so, maybe dh jodoh aku dgn sayang..
lps 5 thn jmpe semula..
dan akhirnye bertunang..
mmg x pnah jangka..
tp apa yg ada pd dia hingga m'buatkan aku jatuh chenta??
erk.. dh mule la ayat aku tue.. <-- korg pasrah je la eh..




1. Murah Hati

aku perasan dia mmg murah hati.. sgt mudah menolong kwn2.. aku dulu pun start kwn gak.. dia yg tlg aku.. tup2 jd partner lak.. selagi dia blh tlg kwn dia, dia akan pg..



2. X kedekut/ X Berkire

dia mmg x kedekut.. mmg kebykannye ble kuar mane2 dia je yg kuar duit.. aku jarang2 skali.. ble ada ms aku berduit cket, br la aku lak yg belanja dia.. tp mmg jarang la.. bkn kedekut tp aku ada komitmen lain lg.. jd, duit aku amat2 la limited.. sib baik la dia x kisah..



3. Teliti/ Pengemas

yg ni aku tabik la.. jarang sgt nk jmpe lelaki yg pengemas.. dr keta hingga la ke umah, dia mmg pengemas.. dia x suke sepah2.. keta apatah lg, bini no. 1 la katekan.. mmg kena sentiasa bersih..
dia amat teliti dgn brg2 berharga dia.. mmg dia jg sebaik mgkin.. he knew how to appreciate gifts..



4. Serasi

Keserasian tue mmg penting, kan?.. so, aku rs aku amat2 la serasi dgn dia.. ada ms mmg dia m'hiburkan.. wpun kdg2 ada ms menyakitkan ati tp adat la.. mane ada org berchenta x gaduh kan.. tipoooooo la tue..



5. Manja

wpun muke dia garang.. mmg garang pun.. tp dia seorg yg manja.. and very sensitive.. menurut mama dia, dia mmg seorg anak yg manja.. yg kehendak dia sntiasa dituruti.. so, smpai skang la dia mcm tue.. nmpk je mcm tue, tp manja yg amat..


aku rs ckup la 5 dulu..
kang puji melambung kang..
tkt tuan empunye diri kembang semangkuk
x kurg yg dengki gak..
kang mule la tulis statement budus kat page aku..
p/s: achik & fida, jgn lupe senaraikan gaks..