Wednesday, March 11, 2009

++ Sah Bergelar Tunangan Orang ++

maka 8 mac 2009, sah aku bergelar tunangan kpd Mohd Juan Affendi..
huh, byk dugaannye nih..
dr kisah2 yg aku dgr, ble dh tunang nih, mcm2 jd..
so, kena byk2 sabar..
jgn cpt meroyan..
ni gmbr2 spnjg majlis berlangsung..
umah aku..

ketibaan rombongan pihak lelaki dlm kul 3.15pm..

ramai gak eh?.. penuh umah aku..

pak usu aku selaku wakil dr pihak aku tgh berbincang dgn pak long sayang..

ye2 je pak usu belek cincin.. huhuhuh.. konpom real.. x tpu punye..

sesi menyarung cincin oleh mama sayang..

bersalaman dgn bakal mak mertua..

cam happy2 je.. berdebor nih..

selesai sudah.. doakan moga pnjg jodoh kami.. amin..

cincin yg ku terima dr insan tersayang..

smpt lg pose dgn cincin.. huhuhuhu..

pose bersama hantaran..

bersama bonda tersayang..

cousin2 ku yg sedia membantu.. thank u..

bergambar kenangan bersama keluarga dr pihak lelaki..

dh abis sume, br sayang leh msk utk b'gambar..

ni cincin utk sayang.. sarung kat dpn je..

doakan kami ye..