Wednesday, March 18, 2009

Entry Orang Malas..

wah, sgt lame aku x ngapdet...
aku yg kemalasan tahap gaban..
lgpun xtau apa yg d ctekan..
tetiba otak aku mcm sebu je 2-3 ari ni..
ala2 kemalasan je nk menaip..
sdhnye aku bc je post2 yg ada.. MySpace
dah tue, blh plak opis ni dh xleh buka frenster, my space, facebook sume..
MD dh srh block.. ngade tul.. <-- dengki la tue dia xde facebook, frenster bagai (ayat x puas ati)..
sib la blog ni dia x srh block gak..
alamatnye mati kutu aku nnti..
xkan hr2 nk bc paper je.. mau muntah ijau aku.. MySpace

2-3 hari ni aku dok bz2 cr perabot utk umah..
puas jln2..
g ikea la, cavenzi la, ape ntah lg..
pas satu, satu kedai..
pergh.. mmg juling la bijik mate ko..
sume cntk2.. secantik harganye..
so kalo nk membeli sile sediakan duit ye..
huh, byk gak berabis ni..

tp maapla ye.. xde gambo disertakan..
kang x surprise la plak, kan..
huhuuhuh..
tggu la nnti ble dh lengkap sumenye..
akan ku tepek smpai nk t'muntah korg tgk..
keji..keji..

k la, tu je dulu wat ms nih..
akan ku continue di lain ms..
daaa...