Thursday, March 19, 2009

Dedication - Happy Birthday, Aliff!!!

td, tgh2 aku menulis tarikh kat dokumen, tetiba aku t'shock jap..
alamek, aku lupe lak hr nie besday adik aku..
ish.. cane la leh lupe nih?..
smlm ye2 je aku igt..
lupe nk smpn dlm reminder..
dush2 8 kali..

anyway, happy birthday to my beloved brother..
mohd aliff yg menyambut hari lahir ke-24..
MySpace
wah.. suda tua ko..
huhuhu..
eleh, mmg g memane pun org akan kate dia abg.. <-- dan2 nk kate diri ko mude la, kan.. muahahah..
ini la adik aku..
even dlm pic ni nmpk mcm dia comel je.. dia ttp nmpk lbh dewasa dr aku ble kat luar.. hahaha..
akak doakan..
moga dipnjgkan usia & dimurahkan rezeki hendaknye..
May Allah bless you always..
terus memegang title dean list kat uitm & menjadi pelajar contoh..
blaja rajin2 & moga mendapat pekerjaan yg bgs2 lps graduate nnti..
jgn nakal2..
all the best to you, bro..
may all your dreams come true..
me always luv ya.. MySpace
"Try not to become a man of success but rather try to become a man of value."