Tuesday, March 24, 2009

Jem Tahap Gaban.. Mcm &^%$*(.. huhuhuhu..

hr ni aku semangat2 je g keje awal..
kul 7am, aku dh kuar umah..
sblm tue smpt mak aku call tnye ujan ke x..
setau aku x sbb x dgr bunyi ujan pun..
ye ar, anaknye b'seorgan kat umah..
wah, smpainye ati mak blk kg tgglkan emy.. ~huh, nk b'drama plak ko..
smpt lg mak aku pesan tutup lampu, air bagai..
ish.. tau lor..

aku tgk cuaca hr ni mcm gelap je..
sah nk ujan..
so, aku drive la mcm bese..
jln pun agak clear je dr umah aku..
sgt soka.. ye ar, awal tue kuar umah..
konon2 xnk sgkut dlm jem la, kan..

msk je tol kayu ara.. ujan selebat2nye..
huh, mcm ada tanda2 jem teruk pasni..
aku smpai tol lbh kurg kul 7.30am..
skali kuar je tol, jem mcm &%$#*(... <-- abaikan je smpah seranah aku tue..
alamek, lgsg x grk2..
gler ah.. punye la lembab..
meh, aku tnjk kan pitcha sbgai bukti..

ko nmpk tue?.. jem teruk ok.. jln ngalahkan siput.. org jln kaki pun lg laju dr aku.. tension2.. mule la aku psg radio kuat2.. sgt buhsan..

ok, jam dh kul 8.05am.. aku still lg t'kemut2 kat area kayu ara.. uptown pun x smpai lg.. dh mule la aku hangin.. besenye ujan2 mcm ni, selalunye ada xciden la, kete rosak la.. oh, tidak..
oh, punye la lmbt grk.. huh, aku sgt2 TENSION!!!.. tgh aku melayan jem, tetiba lane sblh aku ada xciden lak.. tp cket je la.. keta blkg x smpt break so dia langgo keta dpn.. sib baik cket.. btl2 sblh aku lak tue.. terkezut aku..
ni namanye senyum keterpaksaan.. penat oh dok dlm keta.. sakit2 pinggang aku.. sejam lbh dlm keta.. dh mcm nk blk melaka.. smpt gak la aku call opis btau aku lmbt sbb jem bongok.. yg aku marah tue, smpai je area tropicana city mall tue xde ape pun.. sgt lancar p'jlnan aku.. ek??.. pehal lak blh jem??.. huh, budus.. budus.. sah ni sbb keta yg sgt berhati2, bwk gler slow hingga menyebabkan jem yg sgt teruk.. hish, sakitnye ati aku.. dh byk kali mcm tue.. jem truk, smpai dpn xde ape.. igtkan ada org mati ke apa.. ni x, sgt clear.. jam dh pukul 8.30am ms ni.. dh cnfirm aku lmbt.. mcm %$#&@*%.. <-- maap kan aje la ape yg aku ckpkan tue..

terbukti la aku lmbt.. aku buke pc je jam dh pkul 9am.. aku lewat 1/2 jam.. adeh.. smpai gak akhirnye..