Tuesday, April 7, 2009

Aktiviti Hujung Minggu - Part 2

ahad..

ahad aku adalah sibuk mengemas umah sayang..
org br pindah so mcm2 la nk kena kemas..
sgt penat.. ada la 3-4 kali turun naik angkat barang..
rs2 blh pengsan la..
gler byk brg mamat nih..
adeh.. setgh maut aku naik umah tingkat 4 nih..
dh la mmg kurus.. lg b'tmbh kurus aku dibuatnye..

dh kemas cket2 sayang ajak g OU..
nk g beli langsir utk blk blkg..
ada insiden cket ms nk msk parking ou nih..
cte dia mcm nih..

ms nk msk amik tiket parking..
sayang elok je queue kat sblh kanan..
tetiba keta satria budus sblh kiri ni trs nk msk kanan gak..
padahal dia dh queue sblh sane..
bkn pnjg pun, dh nk smpai turn dia dh..
lgpun kat besmen nih, ada 2 laluan utk amik tiket..
so, xyah la rebut2..
sayang pun hon la..
ye la msk kanan ke kiri ke, kuarnye tpt yg sama..
jalan yang same..
pehal lak dan2 nk msk cni plak, kan..
aku pun heran..
yg kelako tue, dan2 la pompuan ni buka tgkap.. melayu lak tue..
jerit kat keta kitorg, "pehal??!!!"
eh, ko nie.. dan ms tue gak kitorg dgr 'BANG!'
rupenye pompuan tue t'langgo keta dpn dia..
hahahahaha.. rasekan..
sibuk sgt nk cr psl dgn org smpai x pndg dpn..
kan dh t'langgar keta org.. x pepasal je..
x abis2 sayang gelakkan pompuan tue..
agak2 la kan.. ko dh nk potong queue org..
berbudi bahasa la cket..
sia2 je ko langgo keta org.. PADAN MUKA!!!

blk OU, trs g tesco mutiara damansara..
nk kena beli kipas lg satu..
and nk cr rak pinggan skali kalo ada..
dh beli2 sume.. tetiba lapo la plak..
maka, kitorg trs ke restoran selero negori.. <-- btl ke nih?..

dh lame nau x mkn cni..
sayang la t'ingin sgt..
aku ikutkan sajork..
pulak tue, mmg tgh kebulur tahap gaban..

sayang dgn muke sengal.. puas hati dpt mkn pucuk paku feberet dia..

aku amik daging salai yg super sedap.. pedas tp mmg best..

antara yg kitorg order.. ayam berempah, ikan tenggiri goreng berlado..

daging salai msk lomak cili padi, tempe goreng, pucuk paku msk lomak..

muke yg hepi dpt mamam best.. hr nie sayang mkn tmbh 2x.. mmg lapo sesgt la tue.. plak tue, kena selera dia.. mmg menikmati btl la..
fida & achik, nnti kite pg cni ye..
sesdh mkn, trs shoot g umah sayang..
smbg mengemas lg..
huh, ini br cket..
kalo umah beso.. mau aku upah org je..
penat ko.. rs nk patah tulang temulang aku nih..
tu pun ada lg brg yg sayang x amik lg kat umah lame..
pndai2 la dia nnti..

ruang tamu utk tatapan.. ckup la aku ltk pic nie je.. ekceli gambo ni dh lame amik.. x smpt nk ngapdet je..