Thursday, April 23, 2009

UIA DaLaM KeNanGan..

tetiba pg ni aku windu sgt ms zaman study kat uia dulu..
siyes, best gler zaman study nih..
enjoy & fun forever..
paling2 tension pun time assignment dgn exam je la..

kat UIA dulu, aku dlantik jd Naqibah..
means ketua kmplan usrah..
stiap mlm jumaat, akan ada discussion sesama anak buah..
so, aku b'tggjwb bg diorg topik & diorg kena present ms usrah..
pastu aku bg markah.. heheheeheh.. <-- gelak la.. aku pang skali kang..
kelako sbnrnye sbb dlm group aku tue ada yg tudung labuh sume..
rs mcm x layak je aku yg jd naqibah..
dh tentunye ilmu diorg lbh tinggi dr aku..
aku ni sekolah cmpr je tp leh jd naqibah lak, kan..
mmg x sessuaaaaii gitu..
mati2 aku xnk, tp t'paksa gak..
tu pun member aku asik perli je kate aku hipokrit..
nk wat camne.. aku nk ltk jwtan, musyrifah x bg..
so, aku trskan je smpai final year..

nk tau x, ms mule2 msk UIA dulu, aku pkai tudung labuh.. heheheheh..
mane la aku tau, name pun UIA..
igt kena pkai tudung labuh sume tp x rupenye.. kelako jek..
aku pkai 1st sem je.. pastu pkai tudung bese je..
gambo pkai tudung labuh ada, tp nnti la aku tepek.. <-- malu2.. lari nyorok bwh meja..
ah, indahnye memori dulu..

cpt tul ms berlalu..
skang, masing2 dh ada life & career sndiri..
rs nk putarkan ms blk..

ni ada aku upload pic time study dulu..
windu ah..
rakan2 ku, apakah khabar kalian?..
meja study aku.. stiap blk ada 4 compartment & ada dua color, purple & pink.. aku dpt purple..
katil aku..
with maria kat library ms nk final.. kalo x slh ni nk paper managerial economics..

masjid UIA yg t'sergam indah..

department aku.. Economics & Management Sciences.. buat2 x nmpk je la sungai yg dh same color dgn teh tarik tue..

admin building..

department Human Sciences..

ni ms Ibadah Camp kat Sungkai, Perak.. wajib ooo utk sume final year students..

buktinye.. kitorg selamat m'jalani ibadah camp selama 3 hr 2 mlm..

Graduation Night dak2 Econs...

b'gmbr kenangan b'same brother2 Econs..

4 of us.. lg sorg dh slmt grad dulu dh..

Barbeque Nite dak2 Econs..
.
.
.
.
Finally...
We are the Graduate from International Islamic University Malaysia with Bachelor in Business Administration..