Thursday, April 2, 2009

++ Kempen Marilah Membaca.. ++


ellooo everibodi..
huhhuhuhu..
dr smlm aku adalah b'mud suke membace..
membace apa?.. paper?.. buku sejarah?.. nehii...nehii..
membace novel lor..
bkn apa, aku br je beli 2 novel cintan cintun..
saje nk isi ms lapang aku.. dh lama nau aku x membace..
dulu, suke gak aku membeli novel2 nih..
tp lately ni x berkesempatan..
ni kes g spital kajang hr tue la nih..
kakak opis aku sibuk beli hadiah nk bg org sakit..
aku lak, terbelek2 novel kat c2..
lari konsep tul.. <-- konsep ke, lantak c2 la..peduliks..
dlm belek2 tue, aku b'kenan dgn 2 novel nie..
tebal pun tebal.. aku rs mcm best je sinopsis dia..
aku grab la dua2 skali..
so, smlm br aku b'kesempatan nk bace..
ble dh start bace, ko tau je la, kan?
mmg ssh nk benti nye..
rs sayang je nk tgglkan novel tue..
igtkan nk tdo awal..
tp novel nye pasal..
lmbt gak aku tdo..
huh, x pepasal.. so far, mmg best la cte nih..
br suku je aku bace..
aku dr dulu adalah sgt suke membace novel..
dr sekolah lg.. cume dh keje ni.. x smpt..
tp kalo ada novel, mmg la aku hadap novel tue je..
x mkn pun xpe, janji aku b'jaya m'abiskan novel tue..
sggh ko.. aku sgt suke..
k la tue, kan.. dr aku dok tdo je..
sekrg2nye ada bahan bacaan utk ilangkan buhsan..
so, fren..
marilah membaca bagi menambah ilmu di dada.. <-- dh mcm kempen membace je kekdahnye..