Friday, April 24, 2009

Sape lg comel??!!!

entry x agak2 la, kan?
mcm mengada2 je bunyinye..
aku t'igt ada gambo di henpon aku...
maka, aku tepekkan d cnie utk tatapan korg..
musti korg pelik tgk ada gambo bdk kocik kat blog aku..
sapekah dia?.. jeng.. jeng..
adakah secomel apiki & cik patin?.. <-- x hagak2.. mentang2 la bdk b'dua tue comel t'lampau..
nmpk nakal sgt bdk ni, kan?... mmg pun.. dh beso pun makin nakal.. tp agak la comel.. kepelikan, asal dh beso x comel mcm ni?.. kuikuikui...

ble dh beso...
.
.
.
ini la orgnye.. tetiba b'muke ganas..
tp yg x thn tue...
.
.
.
makin t'serlah kesengalannye...
*
*
*
*
*
tp sapekah bdk ini plak?...
comel x?.. hehehehe..
.
.
.
.
sape lg?.. aku la..
x igt lak gambo baby tue ms umur brp ntah..

cpt tul ms b'lalu.. dh semakin dewasa aku..

*
*
*
*
cume..
sape lg comel?..
aku atau sayang?..
muahahaha..
gedik ke?.. abaikan saje..
nmpk nau aku ketandusan idea nk ngapdet..
huh..