Tuesday, April 28, 2009

Aku adalah Pengawas..

mcm ntah ape2 je entry tue, kan?
huhuhhuhu..
itu gelaran yg diberi en kodai..
kenape?..
meh aku story..
disebabkan achik xde last weekend kerana kedtgan ayahanda & bonda nye ke KL..
maka en. kodai adalah lone ranger spnjg ujung minggu..

so, mlm jumaat lps aku g melepak di qaseh..
en kodai & rakan2 telah sedia berada d sane..
aku sorg2 je pmpuan yg t'selit dlm ramai2 lelaki itu..
buhsan dowh.. xde kwn gossip..

en kodai duduk je, aku pun memulakan conversation..

aku: dai, achik dh pesan kalo ko menggatal, dia suwuh sekeh je ko.. dia dh izinkan..
dai: siot je, kan.. RM 10 ckup?.. (ayat nk aku tutup mulut)..
aku: pe kes 10 hengget, blanja la johnny's ke, nando's ke..
dai: kalo mcm tue, baik aku je yg mkn..
aku: bongok ko nih..




ya, mlm tue rmai aweks2 melepak..
tp aku perhatikan je dai.. amanat achik tue.. muahahaha.. (kamu, sila bg komisen)..
en sopi pun turut m'berikan kerjasama..
ble en kodai jeling2 je, en sopi inform aku..
muahahahaha.. tima kasih di atas kerjasama..


x lame pastu, fie & rakan2 join the table..
makin la ramai lelaki2 di meja..
t'sepit aku kat ujung meja..
pastu kwn fi (apatah name dia) tegur en kodai..

kwn fi: ari ni ko lone ranger la ek?..
en kodai: a'ah.. tp tue la.. ada pengawas ni hah.. achik dh anto..
aku: siot ko nih.. pengawas la sgt, kan?..

pastu sayang menyampuk..

sayang: xpe, dai... kejap je dia kat cni.. kang aku anta blk, kite g ronda2..
aku: mcm harem, kan?.. mcm la aku xde keta nk g check..


aku lepak jap je.. dlm kul 10 lbh aku chiow..
tp smpt aku tegur fie..

aku: fie, aku sep kat ko nih.. tlg tgk2kan dai tue.. kalo dia notty2, kasi report..
fie: ok2, xde hal.. (smbl goyang2 jari telunjuk kat en kodai)
dai: mcm siot kan korg nih.. fie, RM 10 ckup?
aku: ko x abis2 dgn RM 10 ko, kan..

slps dr tue, aku xtau la apa yg diorg buat..
aku dh slmt smpai kat umah..
achik, jgn kamu riso..
dai adalah sgt baik mlm itew..