Thursday, April 16, 2009

++ HoUsE WaRMiNg ++

sabtu yg lps aku dgn sayang plan nk wat house warming..
saje nk ajak kwn2 dtg lpk mkn kat umah..
spt yg telah d rancang..
house warming start kul 4-5pm..
paham2 je la janji melayu.. sbb tue aku x ltk waktu yg fix..

sblm tue aku dgn sayang & adik aku g kfc kat kota damansara..
juadah utama adalah kepci.. sbb dapur xde lg..
so, xleh nk masak bagai.. maka, fast food sudey..
dh beli brg2 keperluan sume.. smpai je entrance..
bebdk ni sume dh smpai dh..
dai, fizi, abg rozi & family & sopie.. <-- korg ni kalo psl mkn, mmg laju je eh?..

aku pun prepare la ala kadar..
sib baik chef jmputan (adik aku) ada..
dia yg byk membantu.. kalo x, kelam kabut gak..

x lame pastu, achik, fida & family, ongak & gf pun tba..
xle ramai kitorg jmpt..
member2 rapat je..

juadah utama.. KFC idaman ku selalu..

spagheti goreng fida.. sedap.. tima kasih kerana sudi m'hulurkan mknan..

kek coklat yg smpt aku bakar mlm tue.. kalo nk order, sila bgtau awal2 eh.. cey, smpt nk promote.. alamek, gambo sandwich achik xde la plak.. tima kasih gak ye, sbb menyediakn sandwich itew.. lenkali leh srh wat lg..

bersama buah hati kesygan ku.. rafik..

ramai gak yg dtg eh.. penuh umah..

sblm pulang, smpt la b'gambo beramai2.. harap maklum, achik xde dlm ini gambar.. sbb dia dh blik!! miahahaha..

sggh ceria sume org.. sbb dh kenyang, kan?..

buah hati ku juga .. cik patin..

tuan tanah @ tuan umah.. alahai, sayang.. muke u, adeh!.. sengal!!
kepada yg hadir..
harap korg enjoy majlis house warming tue..
kalo ada yg t'kurang, maap la ye..
1st time wat house warming mcm tue la..
** pic credit tue achik & fida.. gambo yg den amik ada dlm kamera juan.. x smpt amek..
pssttt... pasni umah sape lak eh?