Tuesday, April 21, 2009

Hujung Minggu..

huh, t'geliat2 pinggang aku dok wat keje dr smlm..
bz mcm hampeh..
nk curi2 ngapdet pun x smpt..
siot tul..

xde la cte sgt..
last weekend ektibiti aku bese2 je..

jumaat

jumaat ari tue ada p'jmpaan b'same blogger2 di qaseh.. ** ewah, yo2 oo aje..
xde la, mlm tue 1st time jmpe dgn airin..
selama ni airin ni dok borak dgn achik & fida kat blog je..
so, jumaat ari tue br la b'tentang mata..
airin, selamat berkenalan ye..
gambo xde.. maleh aku nk tepek sbb blog achik & fida dh cte..
kang ulang cte yg same la plak, kan..
kalo ko nk bc or nk tgk gambo, ko click kat di cni ye..

sabtu

dsbbkan umah sayang ada hi-tea ari ahad, maka ms aku adalah d umah mak dia..
kena la tlg ape2 yg ptt..
tp sayang, keje dia adalah mengadap ketanye..
hr tue dia g anto keta dia g spray..
udah tuko color ke itew coure??
oh, tidak, cume spray bumper je..
sblm ni, bumper dia color biru..
dak2 ni sume dok kate mcm doraemon je rupenye..
setlh siap keta dia, mlm tue kitorg ke qaseh..
melepak, berborak dgn rakan2 seperjuangan..


ahad

wah, aku marathon 3 hr nye cte dlm satu entry nih..
maap la ye..
ms adalah limited..
aku kena sinopsiskan mana yg ptt..

pg ahad aku tlg mama sayang siapkan bahan utk hi-tea..
hi-tea ke eh?.. sbb start kul 2.30pm, siap mkn nasi la tue..
siang, potong, basuh, kemas, apa2 yg ptt..
mama dia awal2 dh sound aku kena dtg hi-tea nie sbb mak long dia nk jmpe aku..
mak long dia yg ni, aku x penah jmpe..
huh, nervous2.. heheheeh..

siap tlg sume, sayang ajak teman dia g kaki motor..
ada la lg dia nk tmbh kat keta dia tue..
aku pun x paham minat org lelaki ni..
apa yg best sgt dok ngadap keta hr2 ni pun aku xtau la..

keta sayang diangkat utk di letakkan bar apa ntah.. yg aku tau nk kasi keta stable ble corner..

sayang dgn asyiknye ngadap keta dia.. huh, ye2 aje kamu pndg keta kamu tue.. x caye cina2 tue wat keje la tue..

aku yg bosan & kena lepak dlm kedai.. sejuk cket.. udah mcm model seat keta dh.. seat mmg empuk.. sila la beli ye..
dh siap pasang bar keta, kami pun trs ke umah mama sayang..
janji kul 2.30pm, kan.. ni dh kul 3pm..
tetamu mesti dh smpai..
harap maklum, gambo takdak..
aku lupe nk amik.. nerbes punye psl la ni..
mcm2 lak mak long sayang tnye..
sib baik la yg dtg x ramai..
kalo x, cuak gak.. hehehehe..
lauk adalah sgt menarik hr tue..
asam pedas daging, udang goreng, ikan masin, sayur sawi tumis air, ikan blis msk tempoyak..
superb ko.. tmbh lak aku mmg x mkn lg..

pastu kitorg trs ke shah alam..
jmpe achik & dai kat d'carbo..
lepak and lepak lg.. di Qaseh..
~sekian..