Wednesday, May 6, 2009

eKtiBiti HaRi PekeRja..

huh, br la b'peluang nk ngapdet..
lama sggh aku amik ms, kan?
ye, aku bz ngalahkan presiden US..
bapak byk keje aku..
smpai smput2 aku dibuatnye..
ngok btl..
i hate ujung & awal bln..
keje mcm kuli batak.. <-- sabo.. sabo..

ko tadah je la mata ko bace kisah aku yg dh agak nk basi nih..
x kisah la, kan..
janji ngapdet dr sepi lgsg..
yg pntg aku dh sajikan layout yg blh menyejukkan mata ko..
so, ko jgn nk byk bunyik.. aku pang kang..
nak.. nak???

last week xde la menarik pun ektibiti aku..
kan jumaat lps ari pekerja so, aku adalah cuti..
sgt suke.. blh rehat ckup2..
spt yg tlh dplan.. aku dh book tiket cte Wolverine..
mane x nye, tgk preview gler gempak..
maka ctenye pasti la gempak, kan?..
aku book 7 tiket.. (bapak tamak, kan)
tp...

cume 4 org sajork yg pg..
mereka adalah....
aku, sayang, achik & dai..
ya, itu je la muke yg suke merewang..
yg lain2 tue tetiba x jd la plak..
x kisah la.. ko join ke, x ke..
aku tatap tgk wayang..

janji jmpe trs di cineleisure.. sementara nk tggu achik & dai tiba, aku dgn sayang g melantak kat o'brien dulu sbb perut sgt lapar..


smpt gak aku snap gambo tiket.. tgh2 tggu diorg, leh lak t'serempak dgn make up artist aku ms tunang hr tue, fifi.. mak ai, hot gler!!! kalah mak, nyah.. dgn hot pants, baby tee & pump shoes nye.. pergh.. smpah dh mcm artis.. mmg ko cun, fi!!..

cte wolverine ni bese2 je..
sbb kurang action...
maybe sbb cte ni concentrate pd watak wolverine..
so, bg aku x la hebat sgt..

tp part yg paling best..
ms logan g cr Gambit..
mule2 Gambit pakai topi.. maka wajahnye tidak la aku nmpk..
ble diangkat je mukenye & dia trs t'senyum..
tetiba...

aku: achik, hensemnye..
achik: a'ah.. tau xpe.. ( smbl tepuk tgn aku sbb t'excited tgk muke gambit yg macho tahap gaban tue)..
dan2 la ada yg menyampuk..
sayang: eee... gediknye pmpuan 2 org nih..
aku & achik: t'sengih2 cam kerang wangi bkn busuk, ok..

and stiap kali ada muke gambit, aku dgn achik mcm suke2 gitu..
trs t'lupe kehadiran org disebelah.. muahahahah..
abis movie, kitrog trs g soru..


tpt pilihan adalah di vivo.. sblm ni mmg penah lepak cni..

memasing order air cawan beso.. yummy2..

kami order pizza je.. ye, pizza kat cnie mmg sdap.. toppingnye byk.. delicious!! aku suke..
pas mkn sume.. kitorg trs grk pulang..
jmpe di Qaseh..
port bese..