Thursday, May 21, 2009

Tag mengetag lagi..

ok dh agak lama suhana tag aku suwuh jwb soklan..
tp d sbbkan bz + malas, aku hold dulu..
ni br la aku b'mood nk jwb..
gambar sekadar hiasan..
Siapa nama pasangan anda?
- Mohd Juan Affendi bin Abu Samah

Nickname ?
- Sayang (aku yg pggl)
- Ayam @ petok (kwn2 pggl)
- Wan (family dia pggl)

Berapa umur pasangan anda?
- 29 tahun 9 hari..

Apa yang paling diminati oleh pasangan anda?
- keta, keta & keta.. ** hr2 aku kena dgr dia cte psl keta.. dr xtau, smpai aku dh tau pun psl keta ni..

Apakah karektor pasangan anda?
- sengal, garang, fussy, mengada2..

Makanan kegemaran pasangan anda?
- smbl tumis ikan bilis, McDonalds, nasi minang..

Apakah perkataan pertama yang dilafazkan ketika pertama kali berjumpa dengan anda?
- hai.. akhirnya jmpa gak.. ** ni ms dia amik aku kat shell kota damansara pd 27/9/2007

Apakah yang membuatkan anda suka dengan pasangan anda?
- ermm.. rahsia, nak tau, tgguuu.. muahahaha..

Apakah impian anda dengan pasangan anda?
- berbahagia hingga ke akhir hayat..

aku nk tag sape eh??
- achik
- cikgu fida
- cikgu airin
- uda