Thursday, May 28, 2009

What??!!! dpt present??!!! hooraayyy!!!

i've got a present.. i've got a present.. ** nyanyi2 smbil lompat2 suka ati..
smlm sayang bg hadiah..
lame gak la x dpt hadiah dr dia..
besday ari tue mane dpt present..
dia kate tunang tue kire present la..
x kisah la.. ms tue pun dh byk b'habis utk majlis..
so, aku consider la..

tetiba minggu ni sayang belikan aku something..
apa dia???
heheheheeheh.. soka2..

aku dpt henpon baru...
NOKIA 5800 XPRESS MUSIC..
yeay!!!! ** meh wat lompat bintang doploh kali..
mmg la aku b'hajat nk beli henpon nih..
tp idak la skrg..
tgh kire2 bajet lg..
kang kalo beli henpon, mau x mkn sebulan..
ish, x moh aku..

aku x guna pun lg..
nnti la.. kena explore dulu..
byk nau function nye...


smlm br aku tnye sayang thru sms...
"kenapa tetiba belikan henpon??"

dia jawab,
" sbb sayang la bongok.. " <-- siot je, pggl aku bongok..


anyway,

TQ SAYANG FOR THE GIFT..
LOVE IT SO MUCH...
AND LOVE YOU TOO!!


p/s: cikgu fida, kite ada henpon yg same.. meh buka club meh.. ajak adik join skali.. heheehheeh..