Wednesday, May 13, 2009

Meh jwb kuiz..

meh la aku jwb soklan yg di tag oleh airin..
aku pun cam kebosanan je nih..
nk ilangkan ngantuk, elok gak jwb quiz..
gler.. keji..

4 names that friends call U:
- emy (majoriti pggl name nih)
- angah (yg ni besfren ms sekolah yg pggl)
- mi @ amu ( ni lak besfren kat U)
- shafinaz (cikgu kat sekolah dulu & bakal mertua)

4 most important dates in your life:
- 23/2 besday aku (sila take note)
- 12/5 besday sayang
- 1/10, 19/3, 27/10 - besday ahli keluarga ku
- 27/9 & 8/3 - tarikh perkenalan & pertunangan..

4 things you've done in the last 30 minutes:
- makan
- siapkan stock take
- baca metro online
- print gambo keta avy.. (nmpk nau xde keje nk buat..kasi sekeh 1x)

4 ways to be happy:
- shopping
- tgk movie
- makan
- blogging

4 gifts you would like to receive:
- Sony Ericsson X1 @ Xperia - tlg la belikn..
- Volkswagon Golf GTI - feberet car.. gler, kalo nmpk keta ni mcm jakun je.. sgt cntk!!.. rs2 ada yg bermurah ati nk hadiahkan kat aku x?
- Kasut Jimmy Choo.. - aku tau aku x mampu nk beli so aku nk terima je.. ada sape2 nk bg??
- Pakej Spa yg class2 selama sebln.. - huh, indahnye idup kalo ada yg nk bg.. mmg aku wat lompat bintang patblas kali nih..

4 of your favourite hobbies:
- blogging
- shopping
- lepaking..
- traveling..

4 places you want to go for vacation:
- Paris.. sbb romantik & blh shopping
- Rome.. sbb byk bgnan cntk2
- Australia.. aku t'ingin nk tgk kangaroo & kaola..
- Bali.. blh g pantai yg cntk..

4 things always found in your bag:
- of course la wallet
- henpon
- pen drive
- segala jenis kertas & resit2 ATM - asal ntah payah nau nk buang.. blh plak smpan dlm beg..

4 u love so much:
- my family
- my beloved fiancee
- my property - keta aku..
- sume brg yg dibeli sndiri @ pemberian org..

4 things 'special' about you (aku tuko cket, nk puji diri la ni.. muahahahah.. keji2.. ):
- p'dgr yg setia
- mudah mengalah..
- mudah b'kwn..
- sgt setia.. (ok, sayang.. jgn nk amik kesempatan lak, ok)..

4 who you would like to answer this survey:
- uda @ ila
- suhana
- sape2 yg sggah blog aku
- sape2 yg rs2 xde keje nk buat..

abis suda..