Wednesday, May 27, 2009

Jem Yang Tak Sedap LangsuNg!!

udah agak lama aku x ngapdet kan..
dh agak2 nk b'sawang gak la blog aku nih..
siap ada bunyi2 cengkerik bagai..

pg ni aku kuar g keje mcm bese..
kul 7am suda kuar..
ye la, aku kan pekerja yg b'dedikasi..
xde msk2 lmbt nih..
smpai je tol kayu ara...

AMBIK KO!!..
jem mcm lakhanat..
kuar2 tol je, dh sgkut..
pelik sbb selalunye time ni idak la jem sgt..
sbb awal lg br kul 7.30am..
so aku expect ada exciden la, x pun keta rosak..
besenye tu la yg jd penyebab..

skali tue dh smpai area tropicana city mall tue..
still merangkak2 lg..
ei, ini suda lebey..
sakit pinggang oo dok dlm keta lama2..
wat abis minyak aku je..
bongok tul..
mule la aku mengeluarkan kata2 yg x sdap d dgr.. #$#%^^&*&*%.. <-- lantak c2 la.. ko abaikan je..
nk smpai eastin pun amat la lmbt..
padahal bkn jauh pun..
dh dkt kul 8.10am dh ni..
sah la aku lmbt..


ok, kat area ni dh nmpk mcm clear cket..
tetiba aku wonder, pehal lak jem??..
korg ni saje2 ke, cr psl??
mule la aku nk hangin kan..
cket punye lama dok dlm keta..
pastu ada polis trafik lalu..
so, aku rs btl firasat aku ada exciden..
tp rupa2nya...


PLUS peronda ni blh susun skittle ke hape ntah menatang nih..
sepanjang lane kiri..
kononnya x bg org dok potong2 queue la ble nk g PJ ikut jln dato' abu bakar..
padahal diorg ni bkn mengurangkan jem.. tmbah teruk ada la..
BUDUS TUL!!! &%$#@%^*
mcm haram..


sdhnya aku smpai opis kul 8.20am..
sib baik awal lg..
kat opis pun ramai x smpai lg..
diorg pun sama sngkut dlm jem bodoh tue..
ada opismate aku bgtau, jem tue smpai kat petronas nkve..
bapak jauh.. kalo aku lmbt sah la aku x msk opis lg..

kpd PLUS, toksah la wat mcm tue lg..
wat org marah je..
elok2 leh smpai awal, jd lmbt sdhnya..
fkrkan la cara lain kalo nk kurangkan jem..
** dgn harapan org PLUS baca la ni..