Thursday, May 28, 2009

Lagu2 Lama Yg Masih Segar Di Ingatan..


hr ni aku dok layan lagu2 lama..
alaaa... lagu2 melayu yg femes sekitar thn 80an to early 90s..
sekali sekala layan best gak..
t'igt memori dolu2..

alaaa.. korg mesti tau punye lagu2 ni..

jejaka idaman & angan2 - raja ema
disebalik rahsia cinta - metropolitan
oo lala tropika - francesca peter
cinta embunan pagi - azian mazwan safuan
doa buat kekasih - ramli sarip & khatijah ibrahim
kita insan biasa - jay jay & dayangku intan
mulanya di sini - freedom
and byk lg...
lagu2 ni femes ms aku sekolah rendah..
bapak lama.. tp still igt lg..

best wooo.. layan gak la..
dan2 la aku t'igt video clip dulu2..
dgn kemeja besar2..
pastu pkai skirt pendek kembang..
rmbt pnjg curly.. ikat separuh tinggi2..
kelako siot..
ms tue dh kite vogue dh nie..
tue x msk pkai suar ketat color striking gler..
hahahahahah..
paling aku suke lagu kumpulan metropolitan..
rmai gak bdk opis aku yg hafal lagu ni..

oh, tetiba rs dh tua plak..
sbb layan lagu evergreen..