Wednesday, May 20, 2009

Lg pitcha Surprise Party!!!

akhirnya, fida tlh b'jaya menepekkan gambo besday sayang d blognye..
maka, dptla aku grab..
tima kaceh daun keladi..
wat ssh2 je.. chewahh!!..


kami the party planner..

besday boy yg sengal!! awat la kena wat muke mcm tue.. x comey lgsg..

antara yg hadir.. adik tgh sibuk melayan cik patin mamam..

buat ati ku.. cik patin yg comey..

ai, dai.. sedey ke sbb x dpt chicken chop??!! not in the menu, ok..
sekeh kang..

buah atiku lg.. apiki.. yg tetiba sumbung dgn aku mlm tue.. xmoh lgsg dgn aku..
asik kepit dgn ayahnye je..

kami lg..
wajib la muka kitorg ada byk2 dlm gambo, kan??..

choc banana resipi rahsia... yg d beli oleh achik & kodai.. toche..

usen sdg b'usaha nyalakan lilin sbb angin kuat lak mlm tue..
ssh tul nk nyala.. jap2 padam..

fungsi aku pegang kotak mcm tue??
nak halang angin bertiup semasa usaha menyalakan lilin..
mmg x sesuai la, kan..
kalo aku ni beso xpe gak.. ni aku ibarat angin tiup blh terbang..
sayang t'uja nk tiup lilin.. tgk muka pun tau..

wah, semangat sungguh tiup..

hepi besday to you!!!

ni la rupa hadiah pemberian aku..
stereng MOMO..
ye la, payah nau nk cr hadiah org lelaki ni..
blk2 perfume, baju, kasut, accessories..
sdhnye aku bg je stereng memandangkan dia mmg gler keta..
hepi gler dia ble nmpk hadiah ni.. siap jerit2 lg.. over excited tul..
mak budak???
nehi..nehi.. single lg nih.. eh silap, single but not available..
lbh layak kalo ku gelarkan bibik..
muahahahahah... jgn mare..
awat la org lelaki ni kalo amik gambo kena wat muke sengal??
wat rosak kamera je..

sggh la comey kamu b'gaya begitu..
udah mcm kanak2 ribena plak..
sedap nau kek tue, kan???
di akhiri dgn wajah kami lg..
fida, d mana kamu time nih??
asik muka kitorg je..